Tip uit Green Make Over: Bestel een gratis koelkastthermometer | Eneco Community
Green Make Over

Tip uit Green Make Over: Bestel een gratis koelkastthermometer

• 27 mei 2019
  • 3 reacties
  • 519 Bekeken
Tip uit Green Make Over: Bestel een gratis koelkastthermometer
Reputatie 1
Badge
Staat jouw koelkast al op 4 °C? Dit is namelijk de ideale temperatuur. Eten en drinken blijft dan langer goed en bacteriën groeien nauwelijks. In veel koelkasten ziet wel een draaiknop waar getallen op staan, maar deze getallen zeggen niets over de temperatuur. Met een koelkast thermometer maak je dit dus wél goed inzichtelijk.

Je kan de koelkast thermometer gratis bestellen op de website van het voedingscentrum. Je betaalt alleen de verzendkosten. Je kan ze per twee bestellen, dan heb je direct een leuk cadeau om weg te geven!

De thermometer kwam aan bod in de tweede aflevering van Green Make Over. Een andere besparingstip die in het programma voorbij kwam was een koelkastlampje met LED en alarm. Dit slimme en energiezuinige ledlampje gaat knipperen en piepen als de koelkast open blijft staan.

Heb je een oude koelkast en wil je besparen? Dan is het vervangen van je koelkast misschien wel de beste optie. Lees er meer over in dit topic. Ben jij je bewust van het energieverbruik van je koelkast?

3 Reacties

Zo’n thermometer kost sowieso maar een paar euro. Maar toch leuk van het Voedingscentrum, ik heb ‘m toch maar besteld.
Mijn bestelde gratis thermometer is binnen gekomen.
Hij is best handig en werkt via de vloeibare kristallen methode.
Ach en alleen de verzendkosten waren idd verschuldigd.
De groene kleur geeft dus de 4 ° aan.

Geweldig tip van jou @Suzeker!👌🏼
Hij is bij mij ook vandaag binnen gekomen en het ziet ook nog eens goed uit zo'n RVS stripje. Hij is zijn meting aan het doen, morgen gluren.😄
Thx!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen