Wijziging termijnbedrag lijkt niet succesvol | Eneco Community
beantwoord

Wijziging termijnbedrag lijkt niet succesvol

• 31 mei 2019
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Ls,

Ik heb al meerdere keren getracht mijn termijnbedrag per ommegaande te wijzigen naar €50 per maand. Zou u willen controleren of deze wijziging is doorgekomen en zo ja, met ingang van wanneer?

groeten,

cemile
icon

Beste antwoord door DeniseMR 3 juni 2019, 11:26

@CemileVural

Daar heb je helemaal gelijk in!

Ik heb je termijnbedrag op €50 gezet. Wanneer je terugkomt, vergeet dan niet tijdig je termijnbedrag te verhogen. Dit kan je zelf doen via Mijn Eneco of je kan opnieuw de Community inzetten.

Groet, Denise
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
@CemileVural

Daar heb je helemaal gelijk in!

Ik heb je termijnbedrag op €50 gezet. Wanneer je terugkomt, vergeet dan niet tijdig je termijnbedrag te verhogen. Dit kan je zelf doen via Mijn Eneco of je kan opnieuw de Community inzetten.

Groet, Denise
@Erica Ik verblijf al sinds november 2018 met mijn in het buitenland. Het ziet er naar uit dat ik er voorlopig nog even blijf. Ik vind het zonde om dan nu enorme voorschotten te betalen. Ik heb mijn klantennummer inmiddels ingevuld.
Reputatie 5
Badge +5
@CemileVural ik kijk dit graag voor jou na! Je kunt zelf je termijnbedrag verlagen met maximaal 8%. Lager dan dit gaat niet omdat je dan verhoogd risico op bijbetaling hebt. Is er een speciale reden dat je de termijnnota zo laag wenst in te zetten? Ik zie nog graag jouw klantnummer terug in je privéprofiel. Dan kunnen we daadwerkelijk met je meekijken. Ik adviseer je je klantnummer niet te delen in dit topic omdat dan jouw privacy niet beschermd is.

Reageer