Welkomstpremie | Eneco Community
beantwoord

Welkomstpremie

Na bestookt te zijn met welkomstpremies bij de concurrent, informeerde ik als trouwe klant bij Eneco, wat Eneco voor vaste klanten konden betekenen. Het duurde even, maar na mijn contract omgezet te hebben naar een variabel contract, werd mij een dezelfde welkomstpremie (als van de concurrent)van 120 Euro toegezegd. Dit bedrag zou ik terugzien bij de jaarrekening van 2019. U kunt het vast al raden: helaas! Details van het gesprek en naam van diegene die het heeft toegezegd heb ik paraat, dus ik hoop spoedig iets van Eneco te vernemen!
icon

Beste antwoord door Audrey 26 februari 2019, 08:50

Gedupeerde wrote:

Na bestookt te zijn met welkomstpremies bij de concurrent, informeerde ik als trouwe klant bij Eneco, wat Eneco voor vaste klanten konden betekenen. Het duurde even, maar na mijn contract omgezet te hebben naar een variabel contract, werd mij een dezelfde welkomstpremie (als van de concurrent)van 120 Euro toegezegd. Dit bedrag zou ik terugzien bij de jaarrekening van 2019. U kunt het vast al raden: helaas! Details van het gesprek en naam van diegene die het heeft toegezegd heb ik paraat, dus ik hoop spoedig iets van Eneco te vernemen!

Goedemorgen @Gedupeerde,

Welkom op onze community. Het contract met de beloofde welkomstpremie is op 30 januari 2019 aangevraagd en afgesloten. De jaarnota verscheen ongeveer een maand later, hierdoor is de periode te kort om de welkomstpremie in orde te maken. Dit volgt dus op je eerstvolgende jaarnota, omdat je nieuwe contract op 15 februari 2019 is gestart.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

8 Reacties

Helaas wordt de verrekening wel eens vergeten. 😳
Van de contract besprekingen wordt altijd een voicelog aangemaakt en opgeslagen.
Zorg dat je klantnummer in je profiel staat en een moderator gaat straks cq morgen e.e.a. na in de administratie.
Dus je zult ongetwijfeld op korte termijn nader beticht ontvangen.😉
Reputatie 5
Badge +3
Gedupeerde wrote:

Goedemorgen @Gedupeerde,

Welkom op onze community. Het contract met de beloofde welkomstpremie is op 30 januari 2019 aangevraagd en afgesloten. De jaarnota verscheen ongeveer een maand later, hierdoor is de periode te kort om de welkomstpremie in orde te maken. Dit volgt dus op je eerstvolgende jaarnota, omdat je nieuwe contract op 15 februari 2019 is gestart.

Groet, Audrey
Beste Audrey,

Hartelijk dank voor je snelle reactie!
Maar eerlijk gezegd zie ik liever een welkomstpremie terug bij de aanvang van een nieuw contract.
Dat de tijd te kort is geweest om deze te verrekenen op de jaarnota heb ik begrip voor.
Maar het lijkt mij logischer dat deze toegezegde welkomstpremie per direct wordt overgemaakt of wordt verrekend in de termijn van maart/april. En zeker niet pas bij de jaarnota van 2020!
We spreken dan immers niet meer over een welkomstpremie bij een contract wat is ingegaan per januari 2019? Zie toch graag nog even een reactie tegemoet.
Hartelijke groet,
Marian
Reputatie 5
Badge +5
@Gedupeerde begrijpelijk dat je over deze werkwijze struikelt. Sorry daarvoor. Ik heb de korting gelijk in orde gemaakt voor je. Dit maakt dat je een tegoed krijgt uitgekeerd van € 633,33. Dit is het restant van de jaarnota + 2 x €60,-. Korting wordt namelijk per product aangeboden/verrekend. Hopelijk ben je tevreden met deze oplossing.
Beste Erica,

Dank voor je antwoord en fijn dat iemand van Eneco het eens kan zijn met mijn denkwijze!
Zeer blij met de door u reeds ondernomen actie/correctie, waarvoor mijn dank!
Hartelijke groet,
Marian
Reputatie 5
Badge +5
@Gedupeerde fijn dat je blij bent met mijn actie, Marian. Uiteraard meer dan graag gedaan! 🙂
Ik kan alleen maar zeggen: Eneco mag blij zijn met jou als werknemer!
Reputatie 5
Badge +5
@Gedupeerde dat vind ik een groot compliment. Heel erg bedankt daarvoor! 💚

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen