welkomstcadeau | Eneco Community
beantwoord

welkomstcadeau

• 21 november 2016
  • 31 reacties
  • 1686 Bekeken

Toon eerste bericht

31 Reacties

Klantenservice kom je niet verder mee ze beloven van alles maar er komt niets van terecht
Reputatie 1
Badge +1
Ook ik heb nog niks gehoord van het welkoms kado en nu lees ik hier dat dat misschien niet door gaat omdat ik de toon voor niks heb gehad maar er is wel gezegd dat ik dat kado zou krijgen , de toon kreeg ik omdat ik een andere aanbieding had gekregen maar omdat ik al zolang klant ben was dit het voorstel toon + installatie en welkoms kado . Je kiest toch niet een bedrag van 100 euro (Toon + installatie)en laat dan de lampen van 150 zitten, zou hier graag opheldering over horen
Ik heb er een bevestiging van zwart wit op papier en dat moest ik mailen heb ik gedaan niets op terug gehoord
Hoi @Rodney

Het is helemaal geregeld. Vandaag het bedrag op de rekening gestort.Bedankt voor de hulp. Iedereen succes!
Ik heb een mail gehad dat binnen 10 dagen het Welkomstcadeau er is
Op 4-11 heb ik per mail de bevestiging ontvangen van het welkomstcadeau van € 100,-. Mij is toegezegd dat dit binnen vier weken op mijn rekening gestort wordt. Dit is helaas nog niet gebeurd. Wanneer kan ik de storting verwachten?

Reageer