welkomstcadeau | Eneco Community
beantwoord

welkomstcadeau

• 21 november 2016
  • 31 reacties
  • 1686 Bekeken

beste eneco,

om mij als klant binnen te halen kwamen jullie aan de deur met leuke verhaaltjes over de toon product en een 100 euro welcomes cadeau. nou heb ik zelf voor die 100euro gekozen omdat ik niet echt de vertrouwen heb in de toon.

nou heb ik dat al sinds18 oktober aangegeven en de code geactiveerd ervoor maar 4/5weken later nog steeds geen welcomes cadeau van 100euro.
mijn vraag is dan wanneer word deze dan aan een nieuwe klant uitbetaald als ik deze al 4 weken heb aangevraagd
icon

Beste antwoord door Folkert 24 november 2016, 11:00

Beste T.S.M. Merite,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Je hebt twee dagen geleden contact gehad met een collega die heeft een verzoek gedaan dit zo snel mogelijk uit te keren.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

31 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Wel een mailtje ter bevestiging van het Welkomstcadeau maar dit is inmiddels ruim 5 weken geleden 10-11-2016.
Reputatie 7
Badge +6
Beste T.S.M. Merite,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Je hebt twee dagen geleden contact gehad met een collega die heeft een verzoek gedaan dit zo snel mogelijk uit te keren.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
Beste S.H.M. van der Valk,

Ook welkom! Ik heb een verzoek gedaan om de premium zo spoedig mogelijk aan je uit keren.

Groet,

Folkert
en wat is jullie zo snel mogelijk dan want als er op het aanvraag site word aangegeven binnen 4 weken en vervolgens gebeurt er niets dan moeten jullie die binnen 4 weken regel veranderen want we zijn nu al ruim 5 a 6 weken verder. maar goed zo zie je maar dat het verkoop praatjes zijn om mensen te lokken klant van jullie te worden.. vind dat wel heel minder
Reputatie 7
Badge +6
@T.S.M. Merite

Ik stuur er nog een bericht achter aan, dit duurt te lang zo inderdaad.
@Folkert
Ook bij mij blijft het angstvallig stil. Dit is daarom idd teleurstellend.
Graag wil ik weten hoelang het duurt voor je het welkomstcadeau mag ontvangen? In eind september nieuw contract afgesloten maar nog steeds de 100 euro niet ontvangen?
Ook ik heb nog steeds niks ontvangen? Eind september overgestapt naar Eneco en nu nog geen 100 euro ontvangen
Beste Eneco,

Ik blijf gewoon klant graag ook een welkomscadeau.

Doe maar alleen de 2 lampen.

Groetjes,

Vaste klant
Goedemorgen,

In Oktober ben ik klant geworden bij de Eneco. Telefonisch onderhandeld waarbij we uitgekomen zijn op een 3 jarig contract maar met de voordelen van 4 jaar (inc welkomscadeau en gratis installatiekosten). Dit ook vanwege offertes van andere aanbieders die prijstechnisch goedkoper waren maar waarbij de Eneco toegemoet wilden komen

Nu heb ik na twee weken naar de Eneco gebeld met de vraag wanneer ik een mail kon verwachten om ce phillips lampen te kunnen bestellen. Volgens de medewerker was er iets verkeerd gegaan in de aanvraag en zou zij deze opnieuw uitzetten. Ik moest twee weken wachten en dan zou ik automatische de code toegestuurd krijgen.

Na twee weken wederom geen code en weer gebeld. Zelfde verhaal, ik moest weer twee weken wachten.

Nu net wederom gebeld, inmiddels voor de derde keer en nu kreeg ik te horen dat er een aanvraag was gedaan maar dat er momenteel, vanwege de grote vraag en wachttijd was ontstaan. Tevens kreeg ik erbij te horen dat het ook zo maar eens kan zijn dat ik het niet zou krijgen vanwege een driejarig contract.

Ik krijg hiervan een bittere nasmaak en dat is jammer want de eerste ervaringen met toon zijn positief. Krijg het idee dat ik aan het lijntje word gehouden.
Geachte Lezer,

Ook ik als vaste klant zou ook het welkomscadeau ontvangen.
Maar weet inmiddels uit ervaring dat vaste klanten op een 2de plan staan.
Het is wel jammer dat als je iets wil steeds eerst naar een ander moet gaan, daarna kan alles.

Groet Ingmar
Hier hetzelfde gevoel.
Nou nieuwe klanten worden ook niet echt vooropgesteld kan ik je melden! Wel als het om een nieuw contract gaat maar daarna...
Ik heb het zelfde probleem ik wil de lampen 5 oktober mijn toon gekregen en binnen 3 weken zou ik mijn lampen hebben .niet dus!!!.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg toen te horen dat ik 50 Euro moest betalen voor de lampen ik heb het bewijs op papier dat ik recht heb op de lampen dat heb ik opgestuurd en het zou binnen 2 weken geregeld zijn .
Afgelopen maandag wederom gebeld een vriendelijke medewerker heeft mij beloofd om mij de zelfde dag nog terug bellen hij wasmachine het ook niet eens met de gang van zaken.nou je raad het al NIET DUS ik denk dat ik eneco maar weer opzeg wegens contractbreuk ze weten van elkaar niet wat ze doen en ik ben er wel klaar mee !!!!!!!!
Het woordje wasmachine moet zijn was woordenboek probleem
Nou dan hier een positief geluid. Begin november besloten over te stappen. Binnen 1 week toon in huis. Binnen 3 weken code voor mijn lampen. 1 december officieel over. vrijdag 2 december lampen in huis...
Dan heeft u meer geluk dan ik
Ik ben op dit moment bezig op Twitter met eneco
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @S.H.M. van der Valk ,

Bedankt voor jouw bericht. Je hebt inderdaad recht op een welkomstcadeau, de keuze uit Toon of 100 euro. Ik zie dat je voor het geldbedrag gekozen hebt, dit staat sinds gister voor je klaar en wordt binnen enkele dagen aan je overgemaakt. VIa Mijn Eneco kun je de verwerking hiervan ook terugvinden.

Groet,

Rodney
Hoi Rodney wat fijn dat het zo snel voor Dhr van der Valk wordt opgelost. Hopen dat het van mij ook nu binnen enkele dagen wordt overgemaakt?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @I. Hubert,

Bedankt voor jouw bericht. Natuurlijk kan dat, ik ben net klaar met de verwerking van jouw 100 euro als welkomstcadeau. Ook voor jou staat het nu binnen enkele dagen op jouw rekening.

Groet,

Rodney
Reputatie 5
Badge +3
Hallo @P.J. Scholten,

Mooi dat wij jou al zo lang tot de club vaste klanten mogen scharen! Om deze reden heb je dan ook de mogelijkheid te profiteren van een flinke korting op de Philips Hue lampen wanneer je deze nu in huis haalt. Ook zie ik dat we je het aanbod VriendenVoordeel gedaan hebben. Hiermee kun je niet alleen voor jezelf maar bijvoorbeeld ook voor jouw buren snel en gemakkelijk 50 euro verdienen!

De andere actie die momenteel loopt, gratis Philips Hue lampen, wordt aangeboden aan nieuwe én aan trouwe klanten die nú Toon bestellen. Aangezien je Toon al enige tijd aan de muur hebt hangen, geldt dit aanbod niet voor jou. Doorgaans zijn leuke extra's of geldkortingen als welkomstcadeau altijd bespreekbaar tijdens het verlengen van je contract. Jouw vaste overeenkomst is al enige tijd geleden verlopen dus wellicht is dit een mooi moment om hiervoor de opties te bekijken. Via ons gratis nummer 0800 550 3550 kun je dit verder nagaan.

Groet,

Rodney
Reputatie 5
Badge +3
Hallo @C. Col,

Bedankt voor jouw bericht en fijn dat je afgelopen november klant bent geworden van Eneco! Ik zie inderdaad dat je gekozen hebt voor een driejarige overeenkomst en daarbij de Toon cadeau inclusief gratis installatie. Ik kan uit het aanbod niet opmaken dat je ook recht hebt op de gratis slimme verlichting. Naar mijn idee zijn de kosteloze Toon én gratis installatie jouw welkomstcadeau, gezien het feit dit doorgaans alleen bij vierjarige energiecontracten wordt aangeboden. Daarbij is de actie met de gratis Philips Hue lampen op 7 november 2016 van start gegaan.

Ik vind het vervelend dat je hierover anders geïnformeerd bent. Heb je wel een bevestiging ontvangen van de slimme lampen als welkomstcadeau? Ik verneem het graag van je.

Groet,

Rodney
Reputatie 5
Badge +3
Hai @I.L. van Oosterom,

Bedankt voor jouw bericht. Aan de hand van je klantnummer heb ik jouw gegevens erbij gepakt. Hierbij zie ik dat je sinds 2014 een vierjarig contract met heel scherpe tarieven bij ons hebt lopen, mooi! Ook zie ik dat we je in de zomer van 2016 Toon als cadeau hebben aangeboden als blijk van waardering voor jouw loyaliteit. Ten tijde van dit aanbod was er nog geen sprake van slimme uitbreidingen als extra bij Toon. Daarnaast kan ik ook uit de aantekeningen niet opmaken dat je hier contact over gehad hebt recenterlijk, de acties zijn medio oktober 2016 gestart.

Vandaar mijn vraag hoe je dit hebt afgesproken en of je hier wellicht een bevestiging van hebt ontvangen? Hiermee kan ik het verder voor je onderzoeken. Ik verneem het graag van je.

Groet,

Rodney
Beste Rodnney,

Het ligt anders waar het mij om gaat is dat als je vaste klant bent bij jullie je eerst naar een ander moet gaan om iets beters (of een cadeau) krijgt van jullie.
Ik ben alles bijelkaar best lang klant van jullie en heb ook geen problemen waar het mij om gaat is dat vaste klanten vrijwel nooit iets geboden krijgen, en ja dat contract in 2014 was goed maar ook alleen omdat ik weg was naar een ander toen werdt ik heel snel gebeld of we jullie dus niet nog iets voor mij konden betekenen. Daar kwam toen dit contract uit met als kanttekening dat ik het gesprek in ging met het idee een toon te krijgen ook die gaven jullie toen al cadeau, alleen aan het einde van het gesprek was dat alleen op dit contract niet van toepassing, ik kreeg hem dus niet. Nu heb ik 2 jaar later gebeld of ik hem als nog niet gewoon aan de muur kon krijgen omdat ik geen zin heb om steeds naar een andere leverancier te gaan en dan terug als nieuwe klant. Dus kortom ik wil gewoon bij jullie blijven en niet steeds een andere maar het zou dan leuk zijn als jullie je vaste klanten eens iets cadeau doen.

Groet Ingmar
Goedenavond, ik ben sinds twee weken klant en heb sinds het sluiten van de overeenkomst ook niets meer gehoord van het welkomstkado. Ik hoor graag wanneer ik deze ontvang en wat ik hier nog voor moet doen. (Verder niet ontevreden oid, zou gewoon de klantenservice bellen als deze na werktijd nog beschikbaar zou zijn)
Groeten

Reageer