Welkomsbonus nog niet ontvangen | Eneco Community
vraag

Welkomsbonus nog niet ontvangen

• 7 juni 2019
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

Sinds begin april ben ik overgestapt van Essent naar Eneco met een welkomsbonus van €200, bij het afsluiten werd mij verteld dat ik de bonus binnen 8 weken zou ontvangen maar ik heb tot op heden niets gekregen. Waar kan ik dit terugvinden in mijn account?

Ik heb de hele website bekeken maar kan hierover niets vinden, dit vind ik al heel storend, is het de bedoeling dat ik het vergeet?

2 Reacties

De welkomsbonus gaat vaak via een apart systeem en staat toch ook in je contract of in de mail?

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je het vergeet.

Straks zal een moderator vast wel kunnen bevestigen dat de bonus elk moment tot uit betaling zal komen.
Reputatie 5
Badge +5
@Berend J ik kijk graag voor je na hoe het zit met de welkomstbonus. Wil je in je profiel je klantnummer vermelden? Dan kan ik meekijken! Ik adviseer je deze niet in dit topic te vermelden omdat daarmee jouw privacy niet beschermd is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen