Warmtemeter Ultraheat 50 Landis+Gyr | Eneco Community
vraag

Warmtemeter Ultraheat 50 Landis+Gyr

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Geachte heer/mevrouw van de klantenservice,

Door een verzoek om een heropgave van de meterstanden ben ik vandaag opnieuw de meterkast ingedoken.
Ineens begin ik te twijfelen over de standen die beschikbaar zijn via de meter: Ultraheat 50 van Landis+Gyr. Welke 'LOOP' standen moet ik doorgeven: die van LOOP 0 of die van LOOP 1? Kan hier op het forum nog eens worden verduidelijkt wat het verschil is in de LOOP-waarden?
Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, klant van Eneco.

18 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo hof17,

Goed dat je dit bij ons aangeeft! Het is van belang dat je LOOP 0 aan ons doorgeeft. De handleiding van jouw warmtemeter met uitleg over de loops, heb ik zojuist naar je gemaild.

Ik hoor graag van je of het zo lukt :)

Groet,
Mike
Hallo Mike,

Bedankt voor de snelle reactie. Het is gelukt ;-)

Groeten Hof17.
hallo Mike.

is het mogelijk om ook een handleiding te sturen naar het mail adres *******email verwijderd door moderator
M.J.E. Staal-Beekers wrote:

hallo Mike.

is het mogelijk om ook een handleiding te sturen naar het mail adres ********

Nooit een e-mailadres op een openbare site zetten.
Je loopt een groot risico voor spam.
Reputatie 7
Badge +6
@M.J.E. Staal-Beekers

Welkom op de community. Ik heb het e-mail adres verwijderd, omdat deze openbaar op het forum stond en dit is persoonlijke informatie. Helaas ben ik vergeten het e-mail adres voor mezelf te noteren, ik heb de mail nu gestuurd naar het adres dat bij ons bekend is. Mocht je het toch op een ander e-mail adres willen ontvangen stuur me dan even een pb.

Groet,

Folkert
HALLO
WAAR KAN IK DE GEBRUIKSAANWIJZING VAN DE ULTRAHEAT DOWNLOADEN
GROET
H.J.TJEMMES
H.J. Tjemmes wrote:

Allemaal hoofdletters gebruiken komt schreeuwerig over en is ongewenst.
Zie de huisregels!
Reputatie 7
Badge +6
Beste H.J. Tjemmes,

Welkom op de community. Ik stuur je de instructie van de warmtemeter per e-mail toe. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het uiteraard graag. Ik wil je wel vragen het gebruik van het aantal hoofdletters in een volgende bericht te beperken, zie ook de huisregels.

Groet,

Folkert
Oh sorry hoor, de caps lock knop stond toevallig aan
Opnieuw de vraag:
Waar kan ik de handleiding van de Ultraheat downloaden?

En is dat dan een reden om geen antwoord te geven en niet te groeten, is dat dan wel volgens de huisregels?

Groet
H.J.Tjemmes
Mijn dank voor de snelle service door het toezenden van de gegevens, echter ik heb geen Ultraheat50, maar een gewone Ultraheat en er zit maar 1 drukknop op. is er een andere beschikbaar?
groet
H.J.Tjemmes
H.J. Tjemmes wrote:

Oh sorry hoor, de caps lock knop stond toevallig aan
Opnieuw de vraag:
Waar kan ik de handleiding van de Ultraheat downloaden?

En is dat dan een reden om geen antwoord te geven en niet te groeten, is dat dan wel volgens de huisregels?

Groet
H.J.Tjemmes

Tegen wie is dit gericht???
Tegen mij?
Heb je m'n voetnoot gelezen?

En....................
Reputatie 7
Badge +6
@H.J. Tjemmes

Heb je ook het type Ultraheat voor mij? Dan zoek ik de juiste handleiding erbij.
Er staat verder geen typenummer op
Beste Eneco,
Ik wil ook graag een handleiding voor ultraheat 50.
Mvg,
Koray
Koray wrote:

Beste Eneco,
Ik wil ook graag een handleiding voor ultraheat 50.
Mvg,
Koray

Als je Engels geen bezwaar vindt; dan vindt je 'm hier:

http://www.landisgyr.eu/product/ultraheat-t550-uh50/
@Brandje
thnx
Ik ga verhuizen naar ene woning met stadsverwarming voorzien van een Ultraheat UH50 warmtemeter. Kan ik hierop een Honeywell thermostaat Chronotherm (nog aanwezig in oude huis) aansluiten of heb ik een andere thermostaat nodig of moet ik er een ander apparaat tussen zetten
Reputatie 4
Badge +4
@S.M. Bialystock,

Niet iedere warmteinstallatie is geschikt voor de aansturing met een thermostaat. Een binnenhuisinstallateur, of een leverancier van thermostaten kan je hierin adviseren. Je kan ook navraag doen bij de verhuurder, of verkoper van de woning. Ik ga ervan uit dat zij je meer informatie kunnen geven.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen