Warmte tarieven ENECO 2015 | Eneco Community
beantwoord

Warmte tarieven ENECO 2015

• 6 januari 2015
  • 4 reacties
  • 566 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 109 reacties
Waarom zijn de tarieven voor de warmte nog niet bekend? Alle ingrediënten hiervoor zijn bekend of moet er voor de opnieuw een stijging van de huur van de warmtewisselaar, eerst weer een verklaring worden gezocht?
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 9 januari 2015, 12:01

Hoi edkuyer,

De warmtetarieven zijn vanaf begin volgende week zichtbaar op onze website via de postcodetool.

Groet Martijn
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi edkuyer,

De warmtetarieven zijn vanaf begin volgende week zichtbaar op onze website via de postcodetool.

Groet Martijn
Reputatie 1
Badge
Beste Martijn,

"Hoi edkuyer,
De warmtetarieven zijn vanaf begin volgende week zichtbaar op onze website via de postcodetool."

Weer een leugentje van ENECO? Tot op heden, donderdag 15 januari 2015 zijn er nog geen nieuwe tarieven bekend terwijl deze toch per 1 januari gerekend moet worden. Waarom moet dit nu weer zo?
Reputatie 4
Badge
Hoi edkuyer,

Wettelijk gezien hebben we de gehele maand januari de tijd om ze bekend (en definitief) te maken. Ik ben het echter wel met je eens dat, zeker gezien mijn vorige bericht, ze inmiddels via de postcodetool zichtbaar zouden moeten zijn. Ik ken de reden niet waarom dit nog niet is gebeurd. Ik ga hier wederom achteraan en kom er op terug.

Groet Martijn
Hoi MartijnvdV,

met de postcodetool komen ook vandaag nog geen tarieven naar boven. Ik kan dus nergens op jullie website de tarieven voor warmteverbruik vinden.

Reageer