wanneer ontvang ik de jaarnota | Eneco Community
vraag

wanneer ontvang ik de jaarnota

Toon eerste bericht

47 Reacties

bij mij ook ik kon um inzien op 4 februari
mij werdt verelt nog even gedult nu bijna ander half week later
nog steets niks..gaat lekker
Reputatie 5
Badge +3
Beste nelissa,

Je hebt gelijk, de jaarnota had er al moeten zijn. Excuses. Ik heb de jaarnota nu handmatig in orde laten maken. Je kan de nota nu inzien op Mijn Eneco. ;)

Groet, Kelly
zo dat is snel 🙂
dank u wel voor de snelle handeling
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan!
Dag Eneco,

Als er wordt vermeld dat ik de jaarnota rond 19 augustus kan verwachten? Wanneer is dat in de werkelijkheid? Ik weet namelijk niet welke kalender jullie hanteren.

Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo baron1990,

Ik zie dat je hebt opgezegd in verband met een verhuizing. Daarom hebben we een eindnota gemaakt op 13 augustus 2014. We maken niet ook nog eens een jaarnota. Al het verbruik is immers al verrekend op de eindnota. Wellicht gaat jouw vraag over een ander klantnummer, dan waar je nu mee bent ingelogd op het forum.

Groet,
Mike, Eneco
Beste Mike,

Ik weet niet of de reactie op baron1990 voor mij bedoeld is, maar indien ja, herzie alsjeblieft het antwoord.
Ik verwacht toch de jaarnota.

Bedankt.
Jeroen10 wrote:

Beste Mike,

Ik weet niet of de reactie op baron1990 voor mij bedoeld is, maar indien ja, herzie alsjeblieft het antwoord.
Ik verwacht toch de jaarnota.

Bedankt.

Heb je ook gekeken op Mijn Eneco?
Reputatie 4
Badge
Ik denk dat Mike een foutje heb gemaakt, het bericht van baron1990 is al een jaar oud.
Reputatie 4
Badge +1
Klopt, ik was abuis. Sorry!!!
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Jeroen10,

Sorry voor de verwarring. Jouw jaarnota is inmiddels gemaakt en zichtbaar op Mijn Eneco.

Groet,
Mike
Geen probleem! Bedankt voor jouw tussenkomst. Al verrast mij de uitkomst van de jaarnota wel. 😞
Gezien je smiley, moet je kennelijk bij betalen............
Heb je een Toon, dan kon je het toch zien aankomen?
Reputatie 4
Badge
Je kan niet alles van te voren weten. En voor een hoop dingen zijn wel middeltjes te vinden, maar of je ze nou allemaal moet nemen?
mijn jaarnota zou rond 31-09-14 op mijn eneco staan,vorige week een mail gestuurd met de vraag wanneer mijn jaarnota op mijn eneco zou staan,als antwoord kreeg ik dat de jaarnota nu gemaakt wordt.
hoelang duurt het om de jaarnota te maken en welke datum kan ik hem inzien op mijn eneco??
Reputatie 4
Badge
Hoi mdz1982, hartelijk bedankt voor je bericht en welkom op ons forum. Omdat we het forum graag overzichtelijk houden en er voor jouw vraag reeds een bestaand topic bestaat, heb ik je vraag naar dit topic verplaatst. Ik beantwoord uiteraard graag je vraag. Heel vervelend dat je moet wachten op je jaarnota. Ik heb direct nogmaals een verzoek ingediend deze te maken, hij staat woensdag voor je klaar.

Groet Martijn
MartijnvdV wrote:

Hoi mdz1982, ik beantwoord uiteraard graag je vraag. Heel vervelend dat je moet wachten op je jaarnota. Ik heb direct nogmaals een verzoek ingediend deze te maken, hij staat woensdag voor je klaat.

Groet Martijn

wat ik nu uit het antwoord begrijp moeten ze hem nog gaan maken terwijl vorige week is verteld dat ze er al mee bezig zijn, kan ik er nu van uit gaan dat die ook echt woensdag op mijn eneco staat??

mvg mdz
Reputatie 4
Badge
Hoi mdz1982, heel vervelend inderdaad, maar wat ik uit de notitie van mijn collega opmaak is dat je slechts verteld is dat dat de jaarnota er elk moment aan kon komen. Er was op dat moment geen extra verzoek om de jaarnota te maken gedaan. Ik heb er nu voor gezorgd dat hij wel gemaakt wordt en woensdag klaarstaat. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, bijvoorbeeld door een aanhouding, kom ik er uiteraard bij je op terug. Aangezien de standen al verwerkt zijn, verwacht ik echter geen problemen.

Groet Martijn
MartijnvdV wrote:

Hoi mdz1982, heel vervelend inderdaad, maar wat ik uit de notitie van mijn collega opmaak is dat je slechts verteld is dat dat de jaarnota er elk moment aan kon komen. Er was op dat moment geen extra verzoek om de jaarnota te maken gedaan. Ik heb er nu voor gezorgd dat hij wel gemaakt wordt en woensdag klaarstaat. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, bijvoorbeeld door een aanhouding, kom ik er uiteraard bij je op terug. Aangezien de standen al verwerkt zijn, verwacht ik echter geen problemen.

Groet Martijn

Gekke vraag misschien, maak ik zit weken te wachten tot het 10-10 is, omdat dan waarschijnlijk mijn jaarnota online zou staan. En op aanvraag is het binnen 3 dagen gefixed?
Reputatie 4
Badge
@Ronaldpragt, bedankt voor je bericht. Ik begrijp je vraag, dus zo gek is-ie niet 😉, maar we kunnen je jaarnota niet eerder maken. Ik verzoek je dus even af te wachten tot de 10de. Bedankt voor je geduld.

@mdz1982, je jaarnota is inmiddels gemaakt en staat klaar op Mijn Eneco. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Groet Martijn
MartijnvdV wrote:

@Ronaldpragt, bedankt voor je bericht. Ik begrijp je vraag, dus zo gek is-ie niet 😉, maar we kunnen je jaarnota niet eerder maken. Ik verzoek je dus even af te wachten tot de 10de. Bedankt voor je geduld.

@mdz1982, je jaarnota is inmiddels gemaakt en staat klaar op Mijn Eneco. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Groet Martijn

ik had de jaarnota rond de 7e op mijn eneco staan en op de nota zelf staat de 12e als datum vanaf wanneer rekenen jullie de 2 weken voor het overmaken van de nota is dat de 7e of de 12e??

mvg M de zwart
Reputatie 7
Badge +6
@mdz1982

We rekenen vanaf de notadatum, in dit geval de 12e. Het bedrag is inmiddels onderweg.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen