wanneer ontvang ik de jaarnota | Eneco Community
vraag

wanneer ontvang ik de jaarnota

• Komt hier vaker (level 8)
  • 12 reacties
Ik heb tot nu toe alleen een afrekening van het stroom gehad wanneer krijg ik mijn eindafrekening van het gas?

47 Reacties

Reputatie 3
Badge
Zijn het 2 verschillende contracten geweest?
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Truus,

Welkom op het Eneco Forum! De jaarnota voor gas kun je begin maart verwachten :)

Groet,
Mike
Hallo

de hele week kijk ik al wanneeer de jaarnota online komt en staat er dus 29 januarie
Nu kijk ik en is de datum weg maar nog steeds geen nota te zien
wanneer komt deze online wil weten waar ik aan toe ben

mbg sandra
Reputatie 3
Badge
Als de datum weg is, zou het nog ongeveer een weekje moeten zijn. Dus nog heel even geduld.
dat is erg vaag dan want er stond echt online op 29 januarie

hun moeten zich wel aan de afspraken houden
Reputatie 3
Badge
Ik kan het mis hebben maar ik heb geleerd dat het een vermoedelijke datum is. Ik kan me vergissen hoor. 😉
Ik kan het mis hebben maar ik heb geleerd dat het een vermoedelijke datum is. Ik kan me vergissen hoor. ;)
vaag van hun dan weer ..wij moeten ook op tijd betalen
Reputatie 3
Badge
Haha zonder het voor ze op te nemen. Als ze er niets neerzetten krijgen ze 100de vragen elk jaar opnieuw. Gaan wij weet zeuren dat het 0900 nummer zo lange wachtlijst heeft. 😉
Reputatie 4
Badge +1
@crownanny We maken de jaarnota rond 29 januari (vandaag). Dit kan een aantal dagen afwijken. Ik vraag je nog even geduld te hebben en de komende dagen Mijn Eneco in de gaten te houden :)

Groet,
Mike
Hallo Truus,

Welkom op het Eneco Forum! De jaarnota voor gas kun je begin maart verwachten :)

Groet,
Mike

Dank je wel voor het beantwoorden van mijn vraag.
Het is namelijk niet zichtbaar op mijn eneco.

Groet
Truus
Bij mij stond al een hele tijd dat hij 29 januari zichtbaar zou zijn en nu ineens staat er niets meer. Gisteren stond het er nog. Ik ben er namelijk wel vanuit gegaan.
Reputatie 3
Badge
De moderators hebben via het forum laten weten dat enkele dagen voor de opmaak de datum weg is. In jou geval duurd het dus ook hoogstens nog enkele dagen.
Reputatie 4
Badge +1
@eva,

De jaarnota is inmiddels gemaakt en zichtbaar via Mijn Eneco.

Groet,
Mike
Hallo mijn jaarnota zou vandaag online staan ,maar er nog niks bekend ,er staat wel bij. Maandelijkse nota te betalen 0,00 ? Vreemd ,en bij geleverde producten geen gevonden terwijl we al 35 jaar bij eneco zitten
Reputatie 4
Badge +1
@madelief
Klopt, als we de jaarnota maken, zijn alle gegevens zoals het termijnbedrag en producten even niet zichtbaar. Ik vraag je de komende dagen opnieuw te kijken. Dan is de jaarnota namelijk gemaakt en zichtbaar :)

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Bij mij was na deze melding de nota de volgende dag al zichtbaar. Hou mijn Eneco zoals Mike zegt in de gaten
Ik ben in maart verhuisd en nu staat er op mijn eneco dat ik de eerste jaarnota kan verwchten in september. Dat zou beteken dat ik 1,5 jaa moet wachten op mijn gas jaarnota. Klopt dit? Hoop dat het rond maart is zodat er een jaar tussn zit. Groetjes
Reputatie 5
Badge +3
Beste dees1984,

Welkom op ons forum. Voor het nieuwe adres ontvang je de jaarnota voor gas en elektriciteit apart. Dat komt omdat je 2 netbeheerders hebt. De jaarnota voor elektriciteit wordt eind september opgemaakt, de jaarnota voor gas eind mei. Het afrekenmoment is locatie gebonden en kan niet worden gewijzigd. Het klopt dus dat op de eerste jaarnota voor elektriciteit een verbruikperiode van circa anderhalf jaar wordt berekend. Het jaar daarop wordt er weer een volledig jaar in rekening gebracht.

Weet je zo voldoende?

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
In zo'n geval zou ik mijn termijnbedrag (indien mogelijk) iets omhoog gooien. Mocht je te weinig betalen al die tijd en meot je bijbetalen zal het bedrag hoger zijn over 1.5 jaar gezien. als je terugkrijgt zal dit bedrag dan ook hoger liggen.
Ons termijn bedrag gooien wij zelf al ieder jaar met dertig euro omhoog. Ik verwacht niet dat wij moeten bijbetalen maar dat we juisr een bedrag terugkrijgen van eneco. Maar bedankt voor de tip!
Reputatie 3
Badge
Ik doe dit ook standaard, ik ken het gedrag. 😉
Hallo,

Op 26 januari zou ik de jaarnota ontvangen, paar dagen geduld gehad, en nu, vandaag, staat hij er nog niet.
Mededeling dat hij er ineens nu eind deze maand op staat..
Vanwaar deze actie?
Reputatie 4
Badge +1
@marpckr,

Ik zie dat we nog wachten op wat gegevens van de netbeheerder. Ik vraag je daarom nog even geduld. Zodra we alle gegevens binnen hebben, maken we de jaarnota in orde.

Groet,
Mike
Wat is dat nou weer voor gezeur bij eneco,mijn jaarnota 2013 zou vandaag online staan maaaaaaar niks hoor!!!!!!!!!
Maar als je een keer telaat ben met betalen dan krijg je gelijk allerei dreigbriefen.
Wij moeten wel precies op de datum betalen,maar zij mogen er een paar dagen naast zitten.
Dat noemen ze het goede voorbeeld geven.
Reputatie 4
Badge +1
@baron1990,

De jaarnota hebben we gister gemaakt en is vandaag zichtbaar. De datum van de jaarnota kan altijd een paar dagen afwijken. In dit geval kun je de nota nu direct inzien via Mijn Eneco.

Mike

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen