Wanneer ontvang ik de jaarnota? | Eneco Community
beantwoord

Wanneer ontvang ik de jaarnota?

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Wanneer kan ik de jaarnota verwachten?
Enige tijd geleden de meterstanden al doorgegeven. Maar online is nog niks terug te vinden van de nieuwe jaarnota.
icon

Beste antwoord door Mike 9 juli 2012, 14:33

Ik zie dat we laatste tijd vaker de vraag krijgen van onze klanten wanneer ze de jaarnota kunnen verwachten. Graag leg ik jullie uit hoe je dit zelf kunt zien op Mijn Eneco.

Op Mijn Eneco onder het tabblad “Uw nota’s” vermelden we het kopje “Jaarnota’s”. Bij het kopje Jaarnota’s lees je welke datum je de jaarnota kunt verwachten.

De laatste 6 dagen voor de jaarnota is deze tekst en de datum niet meer zichtbaar.

Groet,
Mike

Bekijk origineel

415 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste mi01

Welkom om op ons forum! Ik heb de titel van je bericht een klein beetje aangepast om het wat duidelijker te maken.

We maken de jaarnota op 7 juli 2012, morgen dus. In de loop van volgende week ontvang je de nota van ons en is deze ook zichtbaar op Mijn Eneco.

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Kelly
Bedankt voor de snelle reactie.

Ook vast een fijn weekend!
Kelly, mag ik ook wat vragen, wanneer is die van mij zichtbaar? Ook volgende week?
Ik zou hem geloof ik ook halverwege juli krijgen.

Groetjes Anouk
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Anouk,

Ik heb gelijk even gekeken, we maken jouw jaarnota op 11 juli 2012 in orde. Die ontvang je dus in de loop van volgende week van ons.

Prettig weekend!
Helemaal top, Bedankt!!!

En ook een fijn weekend!
Reputatie 4
Badge +1
Ik zie dat we laatste tijd vaker de vraag krijgen van onze klanten wanneer ze de jaarnota kunnen verwachten. Graag leg ik jullie uit hoe je dit zelf kunt zien op Mijn Eneco.

Op Mijn Eneco onder het tabblad “Uw nota’s” vermelden we het kopje “Jaarnota’s”. Bij het kopje Jaarnota’s lees je welke datum je de jaarnota kunt verwachten.

De laatste 6 dagen voor de jaarnota is deze tekst en de datum niet meer zichtbaar.

Groet,
Mike
Hoi Mike,

Ik heb daar regelmatig gekeken maar heb daar nooit de datum zien staan van wanneer
ik mijn nieuwe jaarnota zou krijgen.

Het enige waaraan ik al denk ik 2 weken kan zien dat ze er mee bezig zijn is omdat
ik niet meer kan zien waaruit mijn termijnbedrag bestaat.

Maar nu weet ik door het hier te vragen dat het de 11de hier zou moeten staan.

Groetjes Anouk
ik heb nog steeds niets binnen en mijn buren wel. is er iets mis?
Ik wil graag mijn jaarnota bekijken
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Sanny,

Ik heb je vraag verplaatst naar het topic over de jaarnota. Hier vind je het antwoord op de vraag. Dat je buren de jaarnota al hebben ontvangen, betekent niet dat het misgaat. Je kunt de jaarnota binnen een week verwachten. Zodra deze gemaakt is, vindt je de jaarnota ook terug in Mijn Eneco.

Groet,
Mike
[quote]Hallo Sanny,

Ik heb je vraag verplaatst naar het topic over de jaarnota. Hier vind je het antwoord op de vraag. Dat je buren de jaarnota al hebben ontvangen, betekent niet dat het misgaat. Je kunt de jaarnota binnen een week verwachten. Zodra deze gemaakt is, vindt je de jaarnota ook terug in Mijn Eneco.
Sorry maar ik dacht dat het de 11e erop zou staan

Vorig jaar had ik hem de 11e al ik ben ongeduldig he 😉 dat komt ondat,
Het vorig jaar verkeerd was gegaan mijn meterstanden waren op 1 of andere manier,
Niet aangekomen.

Groet,
Vorig jaar stond het er de 11 e al op. ik ben heel erg benieuwd vandaar.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo sanny,

De datum kan jaarlijks een paar dagen afwijken. Het is dus niet ieder jaar op 11 juli. Ik vraag je nog even geduld te hebben.

Mike
Ok bedankt Mike
Goeiemorgen,

ik ben al 2 weken aan het bellen met eneco over mijn jaarnota, iedere keer word er gezegt dat hij binnen 2 dagen er op zal staan, tot op heden nog steeds niks! wanneer komt hij nu is???

groet samantha
Hoi kelly, kun je het voor mij ook na kijken? groet samantha
Reputatie 5
Badge +3
@samantha,

Ik heb het voor je nagekeken. We maken de jaarnota vandaag in orde, dus hij zal dit weekend of begin volgende week zichtbaar zijn. Als we je de afgelopen twee weken hebben aangegeven dat de nota binnen twee dagen in orde zou zijn, dan hebben we je verkeerd geïnformeerd. Daarvoor bied ik je onze excuses aan. Het is natuurlijk niet onze bedoeling om je geen duidelijke informatie te geven over je jaarnota. Hij komt er in ieder geval snel aan, nog heel even geduld.

Alvast een prettig weekend!

Kelly
hallo ,

wanneer ontvang ik mijn jaarnota 
Reputatie 5
Badge +3
Hallo nasje,

De jaarnota wordt vandaag gemaakt. Je ontvangt de nota binnen enkele dagen van ons, naar verwachting deze week nog.

Kelly

Hallo nasje,

De jaarnota wordt vandaag gemaakt. Je ontvangt de nota binnen enkele dagen van ons, naar verwachting deze week nog.

Kelly

oke bedankt .
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb zo'n 4 weken geleden (23-06-2012) mijn meterstanden doorgegeven middels internet. Ik heb hiervan ook een bevestiging ontvangen per email, maar tot op heden heb ik nog steeds geen afrekening ontvangen en ik kan de jaarnota voor 2012 ook niet terug vinden op 'mijn eneco'(dit laatste komt uiteraard omdat deze waarschijnlijk nog niet is aangemaakt).
Hoe lang duurt het normaliter voordat Eneco de definitieve jaarnota heeft opgemaakt en hoe lang gaat het (nog) in mijn geval duren?
Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
R. Ketting Olivier
Poortugaal (ZH)
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Robinko,

Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic "Wanneer ontvang ik de jaarnota?". Dit om het forum overzichtelijk te houden. Je leest hier terug hoe je kunt zien wanneer je de jaarnota kunt verwachten. Ik heb het ook nog even voor je nagekeken en ik zie dat we de jaarnota rond 29 juli 2012 maken.

Groet,
Mike

Hallo Robinko,

Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic "Wanneer ontvang ik de jaarnota?". Dit om het forum overzichtelijk te houden. Je leest hier terug hoe je kunt zien wanneer je de jaarnota kunt verwachten. Ik heb het ook nog even voor je nagekeken en ik zie dat we de jaarnota rond 29 juli 2012 maken.

Groet,
Mike

Hallo Mike,

Bedankt voor je snelle reactie en uit je antwoord leid ik af dat ik deze maand (juli) nog 'gewoon' mijn 'normale' termijnbedrag betaal en dat volgende maand dan een aangepaste zal plaats vinden waarin mijn jaarnota is verwerkt.

Mvg,
R. Ketting Olivier
Reputatie 3
Badge
Buiten de vraag uit dit topic is het fijn dat Eneco meer wil doen mbt inzicht in gebruik. Ik betaal na mijn weten meer qua maandbedrag om aan einde van het jaar iets terug te krijgen. Toch is het altijd een spannend moment als je de afrekening krijgt.
ik heb ongeveer 5 weken geleden de meterstanden doorgegeven nou vroeg ik mij af wanneer ik de eindnota kan verwachten?

alvast bedankt 

stefan
Reputatie 3
Badge
Wanneer heb je vorig jaar de nota ontvangen? Hier kan je een beeld uit opmaken hoelang het nog kan duren.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen