Wanneer ontvang ik de eindnota na een overstap? | Eneco Community
beantwoord

Wanneer ontvang ik de eindnota na een overstap?


Per 3 december 2018 overgestapt naar andere energieleverancier. Wanneer eindafrekening
icon

Beste antwoord door Rodney 23 december 2018, 15:04

Hi @franshunting,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag, jammer dat je ons verlaten hebt! Op het toegevoegde klantnummer in jouw profiel vind ik geen zoekresultaat.

Een leverancier is verplicht binnen zes weken na een overstap de eindnota te presenteren. Voor eventuele verdere vragen, adviseer ik je het ingevulde klantnummer na te lopen.

En hopelijk tot in de toekomst! 😉

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @franshunting,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag, jammer dat je ons verlaten hebt! Op het toegevoegde klantnummer in jouw profiel vind ik geen zoekresultaat.

Een leverancier is verplicht binnen zes weken na een overstap de eindnota te presenteren. Voor eventuele verdere vragen, adviseer ik je het ingevulde klantnummer na te lopen.

En hopelijk tot in de toekomst! 😉
Bedankt Rodney,
klopt, heb oude nummer van EON gebruikt.
nieuw klantnummer is *********

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen