Wanneer komt mijn eindafrekening bij een overstap? | Eneco Community
vraag

Wanneer komt mijn eindafrekening bij een overstap?

Wanneer wordt de jaarafrekening afgehandeld? Ik heb afgelopen medio november mijn meterstanden doorgegeven ivm de overstap naar een andere leverancier. Er werd aangegeven dat rond 3 december de eindnota beschikbaar zou zijn. Tot op heden niets gehoord, terwijl na telefonisch contact beloofd is dat het op de gebruikelijke afschrijvingsdatum (16e van de maand) zou gebeuren.
Kortom: waar blijft ie???

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wat jammer dat je ons gaat verlaten, @ghbuimer!

Bij een overstap regelt je nieuwe leverancier alles voor je.
Wij krijgen via hen de standen om mee af te rekenen.

In de regel kan het tot 6 weken duren voor dat je de eindnota ontvangt. Soms kan dit ook sneller het geval zijn, afhankelijk van de verwerking van alle data tussen de leveranciers.

Wil je meer weten? Wil je dan je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dat is alleen zichtbaar voor de moderators en dan kan ik echt meekijken.

Groet, Vincent
[verwijderd]
sorry [verwijderd]
ik kn niet meer in mijneneco
Reputatie 5
Badge +2
Dank voor je snelle reactie!
Je gegevens plaats je nu in het openbaar, niet aan te raden ivm je privacy. De nummers heb ik dus verwijderd.

Ik heb wel die gegevens opgezocht maar vind hier niets mee.
Controleer dit nog even en voeg de gegevens toe aan je profiel hier in de Community.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen