vraag

Volgens stedin is/wordt mijn contract beëindigd

Vandaag een brief op de mat van Stedin over (mogelijke) beëindiging van mijn contract. kan iemand mij duidelijkheid geven over hoe wat en waarom, volgens mijn eneco bij met alle nota's ed. dus help!!!!

9 Reacties

Heb je al contact opgenomen met stedin zelf?. Hierover. Er zal toch een aanleiding moeten zijn
Hoi Mark,
Zou ik niet eens doen; mede ivm de nadere info van de ts.
Ik het verleden zijn er meer van dit soort meldingen geweest, die ten onrechte waren.
Een moderator zou eigen zo moeten kunnen zien wat er aan de hand is.
Jammer dat die reactie nog even achterwege is gebleven, maar het is nog geen 21:00 uur.
Ja, ben met stedin begonnen, en die zeggen, net als in de brief dat ze de reden niet weten en dat ik maar contact met eneco op moet nemen... En het zou idd fijn zijn als iemand van eneco eens reageert. Want tot nu toe merk ik nog niks van dat “Jij staat bij ons centraal” 😞
Reputatie 7
Badge +7
Mocht er nou niemand reageren vandaag van Eneco. Kan je denk ik het beste morgen even bellen.

Bellen... dat is helemaal een grap. Heb vandaag ruim 2,5 uur!! In de wacht gehangen. Net voor 19.00 werd de verbinding verbroken. Zonder iemand gesproken te hebben.
Klopt het is al een paar dagen (telefonisch) topdrukte bij Eneco.
Ik zou gewoon de moderator morgen even afwachten.
Vind je morgen dat je te lang moet wachten, dan kan je ook gratis WhatsAppen met ze.
+31 6 13 22 06 00

Dat kan tijdens kantoortijden tot 18:00 uur en is in dit geval mi best logisch.
Dat van die whattsapp mogelijkheid had ik nog niet gevonden. Klinkt ideaal.
Klopt, maar het is wel een methode voor enigszins spoedeisende zaken. Zie het 06 nr in mijn reactie.
Dat kan je uiteraard niet bellen?
Maar wie weet heb je morgen vroeg al een reactie via dit forum.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Mikkie21080,

Welkom op de Community!

Sorry voor de late reactie! Door de top drukte aan de telefoon is het bij ons ook erg druk waardoor ik nu pas aan je bericht toekom.

Heb je intussen al contact gehad met mijn collega's via WhatsApp?

Ik heb ook naar je gegevens gekeken en zie dat je nu bij bent gelukkig.
Een aantal keer hebben we de afgelopen tijd herinneringen en sommaties gestuurd waardoor de situatie escaleert en bericht naar je netbeheerder is gestuurd.

Heb je nog vragen, laat dit hier gerust weten!

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen