Vervallen betalingsregeling | Eneco Community

Vervallen betalingsregeling

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
wat te doen!

ik heb net gebeld met eneco.. kreeg voor het eerst in 2 en half jaar vriendelijkheid een *****s aan de telefoon en die was sjagereinig!

ik heb ooit achterstand opgelopen en het bleek dat oktoer niet betaald was bij ingeschoten om dat ik druk met verhuizen bezig ben!

nu moet ik het totaal bedrag van 5oo plus in een keer betalen.

dus met andee worden de betaalings regeling vervalt!

nu was dit nog te voorkomen maar dan moest ik de ekstra kosten betalen 20 euro en de maand premie plus de maand tarrief van oktober een totaal van 193 euro!!

mijn antwoord op dat sjagerijnige wijf was; Dat kan ik niet betalen voor woensdag19  maar de 20e kan eht wel en komt geld binnen.
Haar antwoord daarop was; tja helaas dat is later dan woensdag dan vervalt het.

ik stond echt met me bek vol tanden,, zo lang klant na die schuld altijd alles netjes betaald ook de betalings regeling. en dan word je behandelt als stront!

HET KAN NIET WAAR ZIJN!

wat nu? weer bellen hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt..

HELP

5 Reacties

Reputatie 3
Badge
Helaas kunnen wij deze vraag niet beantwoorden. Ik zou de reactie van 1 van de moderators even afwachten.
oke dankje wel! 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Beste LJa,

Welkom op ons forum. Ik lees dat je vindt dat je onvriendelijk te woord bent gestaan en je bent het niet eens met de door ons gestelde betalingstermijn.

Ik heb de kwestie even voor je bekeken. Ik zie inderdaad dat wij een betalingsregeling hebben afgesproken die niet is nagekomen. Een betalingsregeling is van ons uit een tegemoetkoming, een coulancemiddel om onze klanten wat extra ruimte te geven. Als de betalingsregeling niet tijdig wordt voldaan, komt deze te vervallen en dan treffen geen nieuwe betalingsregeling meer. Het restant moet dan alsnog in 1 keer worden voldaan. Bij wijze van uitzondering hebben we je toch een nieuwe regeling aangeboden. De voorwaarde voor een nieuwe regeling hebben we via diverse telefoongesprekken aan je uitgelegd. Alleen als je hier aan voldoet, komen we je nog een tegemoet met een nieuwe betalingsregeling. Het spijt ons als je je hierin niet kunt vinden.

Groet,

Kelly

PS: Ik heb je bericht verplaatst naar het topic ‘Servicevragen’ en de titel aangepast zodat deze beter aansluit op je bericht.
goedemiddag

ik zou erg graag een betalingsregeling ontvangen ?
Reputatie 5
Badge +3
Beste assepoester,

Aan een betalingsregeling zijn enkele voorwaarden verbonden. We treffen betalingsregelingen over jaar- en of eindnota's, op voorwaarde dat alle voorgaande termijnbedragen volledig zijn voldaan. We treffen geen betalingsregeling over maandelijkse termijnbedragen. Om deze redenenen is het niet mogelijk om een betalingsregeling met je af te spreken.

We vragen je het volledig openstaande bedrag zo snel mogelijk aan ons over te maken, om extra kosten te voorkomen.

Ik hoop dat ik je een duidelijke uitleg heb gegeven.

Groet, Kelly

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen