Verschillende maandbedragen? | Eneco Community
beantwoord

Verschillende maandbedragen?

• 22 juli 2019
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Ik heb verschillende maand bedragen van jullie. Op de toon is me maand bedrag 58 op eneco. Nl 45.73 en op de mijn eneco ap 81.

Door deze 3 verschillende maand bedragen vraag me af of dan wel het bedrag wat je terug krijgt wel klopt wat er in de mijn eneco app staat.

icon

Beste antwoord door DeniseMR 22 juli 2019, 16:31

Dag @Little-mariska,

Welkom op de Eneco Community en goede vraag!

De Eneco-App en Toon zijn twee middelen die jou tussentijds inzicht geven in hoe je ervoor staat. Dit doen zij op basis van je termijnbedrag, alleen maken ze beide gebruik van een verschillende berekening. Daardoor wijkt het maandbudget in de Eneco-App af van het ingeschat verbruik op Toon. De verdeling is namelijk anders gemaakt.

Wil je het gemakkelijk voor jezelf maken dan raad ik je aan één van de twee als leidraad te nemen.

Groet, Denise
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Little-mariska,

Welkom op de Eneco Community en goede vraag!

De Eneco-App en Toon zijn twee middelen die jou tussentijds inzicht geven in hoe je ervoor staat. Dit doen zij op basis van je termijnbedrag, alleen maken ze beide gebruik van een verschillende berekening. Daardoor wijkt het maandbudget in de Eneco-App af van het ingeschat verbruik op Toon. De verdeling is namelijk anders gemaakt.

Wil je het gemakkelijk voor jezelf maken dan raad ik je aan één van de twee als leidraad te nemen.

Groet, Denise
Maar klopt dan je berekening van de mijn eneco app dan wel die schatting wat je ongeveer terug krijgt want heb er nu weinig vertrouwen meer in
Reputatie 7
Badge +5
@Little-mariska

Zowel met Toon als de Eneco-App proberen we jou een advies te geven wat zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid ligt, maar zeker weten doen we natuurlijk nooit! 😉

Groet, Denise

Reageer