Verschil in prijs tussen aanbieders | Eneco Community
beantwoord

Verschil in prijs tussen aanbieders

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Gisteren heb ik mijn jaarnota over 2018 ontvangen en dit terwijl ik een aantal energie besparende maatregelen heb getroffen, led lampen in hele huis, vloer isolatie, CV wat lager heb ik meer gebruikt dan voorgaande jaren. Heel vreemd maar daar gaat mijn vraag niet over;

Gebaseerd op mijn verbruik vorig jaar gaat het nieuwe maandelijks tarief € 217 worden en dit vind ik te hoog. Vanavond dus maar eens gekeken op websites zoals Independer en als ik over zou stappen naar een andere aanbieder gaat mijn maandelijks tarief € 179 worden. Ook gekeken op de Eneco website en tot mijn verbazing krijg ik een aanbod voor €205 per maand wat dus €12 per maand lager is gebaseerd op het gebruik van 2018.

Waarom deze verschillen?
icon

Beste antwoord door Erica 6 februari 2019, 10:38

@BobP goed dat je deze vraag deelt en ook begrijpelijk dat je je afvraagt waar deze verschillen door ontstaan. Ik adviseer je om te bellen naar onze afdeling Klant Advies op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). Deze expertise is namelijk daar belegd. Vanuit deze afdeling kan transparant een vergelijk worden gemaakt en krijg je uitleg over het verschil. Daarnaast kan er ook advies gegeven worden over welk contract voor jou het meest voordelig is binnen Eneco.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
@BobP goed dat je deze vraag deelt en ook begrijpelijk dat je je afvraagt waar deze verschillen door ontstaan. Ik adviseer je om te bellen naar onze afdeling Klant Advies op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). Deze expertise is namelijk daar belegd. Vanuit deze afdeling kan transparant een vergelijk worden gemaakt en krijg je uitleg over het verschil. Daarnaast kan er ook advies gegeven worden over welk contract voor jou het meest voordelig is binnen Eneco.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen