Verrekening termijnbedrag met tegoed jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Verrekening termijnbedrag met tegoed jaarnota

• 5 november 2015
  • 7 reacties
  • 485 Bekeken

Ik heb mijn jaarnota ontvangen en daar stond vermeld dat ik een bedrag terugkrijg van jullie. Daar stond ook in dat het volgende termijn verrekend wordt en hier geen apart nota van komt. Kan ik er vanuit gaan dat jullie eind van de maand niet opnieuw een termijn afschrijven van mijn rekening omdat dit nu verrekend is?
icon

Beste antwoord door Audrey 5 november 2015, 12:17

Hi S. Owusu Ansah,

Welkom op de community! We brengen inderdaad geen termijnbedrag eind deze maand bij je in rekening. In de maand december 2015 brengen we weer een nota bij je in rekening. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi S. Owusu Ansah,

Welkom op de community! We brengen inderdaad geen termijnbedrag eind deze maand bij je in rekening. In de maand december 2015 brengen we weer een nota bij je in rekening. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey
Nee, niet echt ik wil een correctienota dus ik begrijp niet waar jij het over hebt. Een correctienota voor het jaar 2014 en 2015 dus ik betaal zelf mijn aangepaste maandbedrag (deze maak ik zelf over volgende maand). Misschien kun je iets doen aan de mail die ik gisteren heb ontvangen dat men alsnog gaat proberen om mijn jaarnota te innen....
Uiterste betaaldatum: 02-11-15
Notabedrag: € 341,06 U heeft betaald: € 93,00 Nog te betalen: € 248,06
Wat gaat er nu gebeuren?
Voor het einde van de maand proberen we opnieuw om het bedrag van uw rekening af te schrijven. Als dit ons niet lukt, dan innen we het bedrag tegelijk met de betaling van uw volgende nota. Zorg er alstublieft voor dat er voldoende geld op uw rekening staat
Audrey, waarom zo ingewikkeld verreken alles met de correctienota waar volgens Danielle hard aan gewerkt wordt en dus geen 4-6 weken in beslag zal nemen. Doe a.u.b. zet alles onhold. Ik betaal mijn maandbedrag voor de nieuwe maand de rest dus niet zucht.....
Audrey, waarom zo ingewikkeld verreken alles met de correctienota waar volgens Danielle hard aan gewerkt wordt en dus geen 4-6 weken in beslag zal nemen. Doe a.u.b. zet alles onhold. Ik betaal mijn maandbedrag voor de nieuwe maand de rest dus niet zucht.....

Hoi India,

Ben je niet de zaak verwarrend aan het maken?
In jouw situatie heeft Folkert toch al voldoende gereageerd?

https://forum.eneco.nl/financien-89/jaarnota-versus-correctienotie-9605/index2.html#post92652
Reputatie 5
Badge +3
Hi India,

Ik heb de vraag van S. Owusu Ansah beantwoord. Ik vermoed dat jouw vraag te maken heeft met een andere topic. Als je een correctienota bij ons hebt aangevraagd, dan kunnen we je uitstel van betaling verlenen. Dit is in jouw situatie ook in orde gemaakt. Je hebt tot 21 december 2015 uitstel van betaling.

Groet, Audrey
Audrey dit lees ik nu voor het eerst. Folkert heeft mij inmiddels duidelijk gemaakt dat verzonden mail dus niet meer van toepassing is. En nu lees ik jou reactie dat ik uitstel van betaling heb gekregen, waarom informeren jullie mij hier niet over per mail? En moet ik het lezen op een forum?
Reputatie 5
Badge +3
Hi India,

Je hebt zelf de vraag via deze topic gesteld. Op deze manier heb ik kunnen zien dat je uitstel van betaling hebt. Dit zou overigens aan je doorgegeven moeten zijn, door de collega waarmee je in contact bent over de correctienota.

Groet, Audrey

Reageer