Verlengvoordeel van 110 euro niet ontvangen op jaarnota 2014 | Eneco Community
beantwoord

Verlengvoordeel van 110 euro niet ontvangen op jaarnota 2014

• 27 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 428 Bekeken

Beste Eneco,

Zojuist de jaarnota van 2014 ontvangen. Echter zou ik een cashback ontvangen van € 110,- bij het aanvragen van mijn contract. Deze is niet gecrediteerd op de jaarnota. Ik heb middels een speciale internetlink de keuze gemaakt voor de cashback. Graag ontvang ik alsnog de welkomstpremie terug.
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 28 oktober 2014, 16:30

Hoi Michiel29,

Bedankt voor je bericht. Zoals Brandje al aangeeft keren we een Energietegoed na afloop van je contract uit. In je laatste post zie je zelf al dat je overeenkomsten op 1 januari 2015 aflopen. Binnen zes weken na 1 januari keren we het bedrag van 110,00 euro aan je uit. Ik reken erop dat je zo voldoende weet. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groet Martijn
Bekijk origineel

5 Reacties

Hoi Michiel,

Je geeft niet aan over welke periode je contract loopt.
Want pas aan het eind van het contract worden premies e.d. verrekend.
De datum jaarnota en datum einde contract hoeven namelijk niet synchroon te lopen.
Hoi Michiel,

Je geeft niet aan over welke periode je contract loopt.
Want pas aan het eind van het contract worden premies e.d. verrekend.
De datum jaarnota en datum einde contract hoeven namelijk niet synchroon te lopen.

Oh dat is apart, want vorig jaar kreeg ik deze wel verrekend op de jaarnota. Vast toeval dan. Ik houd het wel in de gaten wanneer het wordt bijgeschreven.
Jammer dat je niet even meldt wat de eind datum van je contract is.
Ecostroom Voordeel Vast herfst 13 tot 010115
Ik kan zien dat het contract binnenkort afloopt, maar niet precies wanneer via mijn eneco
Reputatie 4
Badge
Hoi Michiel29,

Bedankt voor je bericht. Zoals Brandje al aangeeft keren we een Energietegoed na afloop van je contract uit. In je laatste post zie je zelf al dat je overeenkomsten op 1 januari 2015 aflopen. Binnen zes weken na 1 januari keren we het bedrag van 110,00 euro aan je uit. Ik reken erop dat je zo voldoende weet. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groet Martijn

Reageer