Verlaging termijnbedrag niet doorgevoerd | Eneco Community
beantwoord

Verlaging termijnbedrag niet doorgevoerd

Ik heb op 3-1-2019 mijn termijn iets verlaagd en direct van Eneco een bevestiging ontvangen per mail. Nu is het het eind maart en voor de 3e keer het de oude termijn afgeschreven. Hoe lang doet Eneco erover om hun administratie bij te werken?
Groet Piet
icon

Beste antwoord door Biancaa 29 maart 2019, 14:14

P. Aardoom wrote:

Graag termijn verlagen naar € 90,- per de eerstvolgende termijn eind april 2019.

Dit is voor je in orde gemaakt. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag lager is dan dat wij voor jou hadden ingeschat, waardoor je waarschijnlijk moet bijbetalen op de jaarnota volgende jaar.

Fijn weekend alvast. 🙂

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
@P. Aardoom vervelend dat er onduidelijkheid is over de wijziging van het termijnbedrag. Sorry daarvoor. Op 3 januari is geen wijziging terug te vinden aan deze kant. Dit houdt mogelijk verband met de komst van de jaarnota welke vlak daarna heeft plaatsgevonden en waarop de termijn ook standaard wordt herzien. Op basis van de bijbetaling hebben wij de termijn ingeschat op 101 euro. Welk bedrag wens je zelf te betalen? Dan kan ik dit als nog voor jou wijzigen, eventueel zelfs met terugwerkende kracht.
Graag termijn verlagen naar € 90,- per de eerstvolgende termijn eind april 2019.
Wijziging vlak na ontvangst afrekennota gaat dus niet goed.
Alvast bedankt en groet.
P. Aardoom

Bijlage schermprint uit ontvangen mail d.d. 3-1-2019

P. Aardoom wrote:

Dit is voor je in orde gemaakt. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag lager is dan dat wij voor jou hadden ingeschat, waardoor je waarschijnlijk moet bijbetalen op de jaarnota volgende jaar.

Fijn weekend alvast. 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen