Verkeerde jaarnota

Reputatie 1
Het is bijna 4 weken geleden dat ik een jaarnota kreeg met de goede begin en eindstand. Echter stond er een vreemde factor waardoor ik ipv ruim €1000 die ik terug moest krijgen ineens ruim €700 moest betalen. Ze hebben me belooft dat het binnen 2 a 3 weken opgelost zou zijn. Helaas dus niet. Niet eens een belletje van waarom niet. Heeft hier nog iemand last van? Vind het niet netjes dat ik zelf er achteraan moet blijven gaan terwijl ze me zelf verteld hebben dat het inderdaad een fout is op de rekening.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @M. Truijen,

Goed dat je hier navraag naar doet.

Er is inderdaad een fout gemaakt in het berekenen van de factor. We zijn momenteel nog bezig om een correctienota (nieuwe jaarnota) samen te stellen, deze ontvang je z.s.m. van ons per mail.

Groet, Denise
Reputatie 1
DeniseMR wrote:

Dag @M. Truijen,

Goed dat je hier navraag naar doet.

Er is inderdaad een fout gemaakt in het berekenen van de factor. We zijn momenteel nog bezig om een correctienota (nieuwe jaarnota) samen te stellen, deze ontvang je z.s.m. van ons per mail.

Groet, Denise

Gelukkig is de fout gevonden. Hopelijk snel de juiste jaarnota omdat we binnenkort gaan verhuizen. Gr, Marcel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen