Verhuisd, eindafrekening | Eneco Community
beantwoord

Verhuisd, eindafrekening

• 25 september 2019
  • 8 reacties
  • 177 Bekeken

Badge
  • Liefhebber (level 10)
  • 22 reacties
Ik ben verhuisd, en ik wil, graag mijn eindafrekening inzien. Maar ik kan via mijnenveld niet meer bij die gegevens van mijn vorige woning. Hoe krijg ik de eindafrekening van mijn oude huis?
icon

Beste antwoord door KoenF 15 oktober 2019, 11:28

Dankjewel voor je klantnummer!

Zojuist heb ik je de eindnota alsnog via e-mail toegestuurd.

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @Hubble ,

Vincent hier, van het Eneco EOD ;-)

Als de opzegging verwerkt is dan is er geen sprake meer van actieve levering waardoor je helaas geen toegang meer hebt tot Mijn Eneco.
De eindafrekening sturen we binnen 6 weken na het opzeggen naar je toe per e-mail of per post.

Wacht je al langer dan 6 weken op de eindnota?
Badge
Ik wacht nu ca 2 maanden op die afrekening, ik hoop dat ze die naar mijn nieuwe adres sturen i.p.v. mijn oude. Volgens mij heb ik wel geld binnen maar hoe ze eraan komen dus de factuur nog niet.
Reputatie 7
Badge +5
@Hubble

Goed dat je het aangeeft. Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo kunnen wij nagaan wanneer je de eindnota kan verwachten.

Groet, Denise
Badge
@Hubble

Goed dat je het aangeeft. Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo kunnen wij nagaan wanneer je de eindnota kan verwachten.

Groet, Denise

Klantnummer is toegevoegd.

Reputatie 1

Badge

Wat ik vreemd vind is dat men een eindafrekenfactuur blijkbaar naar het oude adres stuurt i.p.v. het nieuwe adres als er sprake is van verhuizing.  Wellicht is dat handig om aan te passen ?

KoenF wel bedankt voor het mailen van de afrekening.

Reputatie 1

@Hubble Ik zie dat het oude adres wel daadwerkelijk is aangepast. Is dit per abuis toch op het oude adres terecht gekomen? 

Badge

Als het ergens is aangekomen per post dan zal dat op het oude adres zijn. Ophet nieuwe adres is ie niet gekomen.

Reageer