Verbruiksoverzicht | Eneco Community

Verbruiksoverzicht

• 11 februari 2015
  • 33 reacties
  • 1209 Bekeken

Toon eerste bericht

33 Reacties

Badge
Hallo, Brandje,
dat is een prima idee. Achter de getallen staat een 1 (door u aan ons doorgegeven, wat ik niet gedaan heb).
Mijn gasverbruik in jaar 2014 (28-2-2014 tm 13-2-2015) was 859 m3. De getallen zijn niet helemaal vergelijkbaar, omdat mijn weekopnames enkele dagen verschillen met de data in de jaarnota.

@brandje. Slimmemeterportaal heeft bij mij nu ook een achterstand. De laatst bijgewerkte stand is bij mij ook 8 februari 2015 (Enexis). Het vreemde is dat Enelogic wél de gegevens tot en met gisteren heeft.

Bij het Portal spelen 2 zaken!
Het probleem bij Liander; daar zit ik dus bij; loopt gas daardoor achter
Het probleem bij het Portal zelf zit 'm er in dat ze nu 3 dagen achterstand hebben door onderhoud en ze geven aan in de loop van de week het ingelopen te hebben.

Gelukkig wordt je hier altijd meteen op de hoogte gehouden van afwijkende zaken.

Vanmiddag werd de achterstand al tot 11 februari ingelopen voor stroom en gas.
Nu vanavond is de achterstand actueel tot en met gister 14 februari 2015 alleen voor de stroom; voor gas is het tot en met 13 februari 2015.
Helaas is de 12e februari op stroom en gas nog overgeslagen.

Dat gaat dus de goede kant op!
Reputatie 7
Badge +7
@MPleizr, Jvdl en Reinoud,

T/m 21 februari sturen we de verbruiksoverzichten per mail, vandaar dat het kan zijn dat nog niet iedereen het overzicht heeft ontvangen.

bedankt Danielle,
voor de info
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb- na vergelijking van mijn jaarnota met het werkelijke verbruik - vastgesteld dat het gasverbruik bijna 500 m3 hoger is vastgesteld dan het werkelijke gebruik. Vervolgens heb ik geprobeerd een formulier in te vullen om dat te corrigeren. Ik heb dat vanaf vanochtend 8 uur nu vijf keer proberen te verzenden, maar nop resultaat. De website is niet in staat het bericht te ontvangen. Wat nu?

@Kees

De jaarnota voor het klantnummer dat aan je forum account is gekoppeld moet nog opegmaakt worden. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is heb je het klantnummer waar het om gaat voor mij via pb?
Lang verwacht en dan uiteindelijk toch na een lange bevalling het 2 mnd overzicht verbruik ontvangen

Dank
Hoi Marc,

Nou nou dat heeft bij jou wat voeten in de aarde gehad he?
Hoi Marc,

Nou nou dat heeft bij jou wat voeten in de aarde gehad he?

Zeker Ton,

Maar goed zo gaan die dingen soms:)
Badge
Nieuw topic plaatsen lukt niet... nou ja, dan maar zo.
Tot mijn grote schrik krijg ik een nieuw verbruiksoverzicht met werkelijk idiote bedragen (vooral per kW):
Uw Stroom laag tarief (kWh) Stroom normaal tarief (kWh) Gas (m3)
Meterstanden 15‑04‑2015 13051 15201 6250
Meterstanden 15‑06‑2015 13303 15474 6287
Verbruik 252 273 37
Tarief € 0,83739 € 0,85349 € 1,08287
Kosten * € 211,02 € 233,00 € 40,07

Volgens mijn gegevens in mijn contract met Eneco klopt hier helemaal niets van (gelukkig!)

Maar waar komen die bedragen vandaan?

Gr. Kaat

Reageer