Verbruiksoverzicht 01-09 t/m 01-11-2014 | Eneco Community
vraag

Verbruiksoverzicht 01-09 t/m 01-11-2014

• 7 december 2014
  • 32 reacties
  • 916 Bekeken

Wanneer kunnen we het verbruiksoverzicht van 01-09 t/m 01-11-2014 verwachten

32 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@V Siggel

We verwachten dat de verbruiksoverzichten deze week de deur uitgaan.
Sorry dat ik hier inbreek, maar hier hoop nu ook op, dat ik nu eindelijk ook eens die overzicht ontvang.
Beste,

Ik heb vandaag het verbruiksoverzicht ontvangen van 01-09 t/m 01-11-2014, dank hiervoor.
Nou hier niet. Ben bang dat dat ook nu weer niet gaat gebeuren
Reputatie 7
Badge +6
@Mpleizr,

Jij ontvangt vandaag het verbruiksoverzicht per e-mail.

Ik dacht dat jij ook bij:

https://www.slimmemeterportal.nl/

zat.

Je klikt op maand; kiest xls en je haalt het binnen in Excel; of je stuurt het rechtstreeks naar je printer.
Nu om 11:30 is de vorige dag al weer bijgewerkt. Gratis , wat wil je nog meer.

@Mpleizr,

Jij ontvangt vandaag het verbruiksoverzicht per e-mail.

Uhh ben bang dat hij mijn deur weer voorbij gaat. Neem aan dat ik hen nu niet meer krijg...

Bij de vorige overzicht(die ik ook niet heb gekregen) is het mailadres nagelopen toch niets ontvangen
Dat zit ik ook Ton. Gaat mij erom dat ik deze service van een overzicht gewoon door Eneco moet ontvangen. Echter blijft dit uit. Een eerdere reactie op zowel het forum als telefonische moet ik toch echt deze hebben ontvangen.

Afijn. Hoop dat ik ooit nog eens wat ontvang en tot die gebruik ik oa. Slimmemeterportaal. Ect, ect. Voor een berekening

Blijft toch jammer

Ik dacht dat jij ook bij:

https://www.slimmemeterportal.nl/

zat.

Je klikt op maand; kiest xls en je haalt het binnen in Excel; of je stuurt het rechtstreeks naar je printer.
Nu om 11:30 is de vorige dag al weer bijgewerkt. Gratis , wat wil je nog meer.

Ik heb het overzicht vandaag ontvangen??
Klopt dit wel, ik heb nog niets geactiveerd en heb ook geen Toon.
Ik heb wel Slimme meter.

Grt Michel
Dat zit ik ook Ton. Gaat mij erom dat ik deze service van een overzicht gewoon door Eneco moet ontvangen. Echter blijft dit uit. Een eerdere reactie op zowel het forum als telefonische moet ik toch echt deze hebben ontvangen.

Oké, ja dat je daar meerdere keren om moet vragen is uiteraard vervelend.
In het verleden is het ook vaak genoeg fout gegaan.
Ik ben in de loop van januari 2015 aan de beurt voor zo'n opgave, maar ik vrees het ergste.

Voorlopig ben ik via de slimmemeterportaal ingedekt.
Reputatie 7
Badge +6
@Michel E,

Het verbruiksoverzicht krijg je automatisch als je een slimme meter hebt. Eens in de 2 maanden krijg je deze, om meer inzicht in het verbruik te krijgen.
Reputatie 7
Badge +6
@Mpleizr,

Ik ga voor je na waarom je het overzicht niet per mail hebt ontvangen. Je verneemt er meer over zodra ik het weet.
@danielle,

Is er al wat meer bekend over de status betreffende specificatie verbruik?.
Badge
goede morgen ik heb een vraag ik wil kijken op mijn eneco helle jaar is het goed gegaan
en nu krijg ik deze melding hoe kan dat
goede morgen ik heb een vraag ik wil kijken op mijn eneco helle jaar is het goed gegaan
en nu krijg ik deze melding hoe kan dat

Hier hetzelfde
Dan is er helaas weer geen data opgehaals bij EDSN.
Gelukkig hebben we Slimmemeterportaal, toch, Mark........

Zeker Ton,

Maar ik blijf het zonde vinden dat het regelmatig mis gaat, en ach ook onze toons laten ons niet in de steek

Zeker Ton,

Maar ik blijf het zonde vinden dat het regelmatig mis gaat, en ach ook onze toons laten ons niet in de steek

Hoi Mark,

Je hebt uiteraard volkomen gelijk.
We zitten bij Eneco, dus zou Eneco ons simpelweg die info moeten verschaffen.
Gezien de bijna jarenlange wens van velen en het niet kunnen leveren van Eneco, heb ik eigenlijk op dat gebied het volledig opgegeven.
Inderdaad geeft Toon een schat van informatie; die ik echt niet zo willen missen.
Nu gebruik ik de XLS data van het Slimmemeterportaal om het manco van Eneco op te vullen.
Reputatie 7
Badge +6
@MPleizr,

De optie om het verbruiksoverzicht te ontvangen stond op uit. Ik heb het aangepast, zodat je de volgende keer wel een overzicht van ons per mail ontvangt.
@MPleizr,

De optie om het verbruiksoverzicht te ontvangen stond op uit. Ik heb het aangepast, zodat je de volgende keer wel een overzicht van ons per mail ontvangt.

Hoi Danielle,

Als het goed is krijg ik over de volgende periode dat overzicht.
Hoe staat de status bij mij?
Wil je die optie voor mij ook op Ja zetten?
Dank je Danielle voor de update en aanpassig. Dan is dit ook weer opgelost
Top.

Gr
Mark
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Het ontvangen van de verbruiksberichten staat bij jou goed voor de volgende periode.
Hoi Danielle,

Bedankt voor de terugkoppeling.
Ik wacht het rustig af!
Reputatie 1
Badge
Hoi Danielle,

Het lijkt erop dat deze optie ook bij mij uit staat.

Ik heb nog nooit een overzicht ontvangen en nu toch al zeker meer dan 2 maanden slimme meters...

Wil je hier eens naar kijken?
Reputatie 7
Badge +6
@Darkrain,

De verbruiksoverzichten komen elke 2 maanden. Je eerste verbruiksoverzicht ontvang je in maart.

Reageer