Van dubbeltarief naar enkeltarief, is dit wel goed gegaan? | Eneco Community
vraag

Van dubbeltarief naar enkeltarief, is dit wel goed gegaan?

  • 22 april 2014
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Ik heb altijd gebruik gemaakt van dubbeltarief voor elektra, maar vorig jaar hem iktelefonisch gebeld naar de klantenservice op 2 sept 2013.

Ik heb toen aangegeven dat ik per direct gebruik wil maken van een enkel tarief voor elektra. Dit was een administratief wijziging zei de mevrouw van de klantenservice.
Ze zou dit wijzigen. Echter, ik heb nooit een bevestiging per mail of schriftelijk van Eneco gekregen dat dit veranderd is.

Hoe kan ik erachter komen of dit wil goed is genoteerd in het systeem van Eneco?
Ik hoop dat als ik volgende maand een eindnota ontvangen, dat in deze nota het elektra berekent is met het enkeltarief.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Beste Sashassenmohamed,

De tariefstructuur staat bij ons op enkeltarief. De wijziging is destijds dus goed doorgevoerd. Het is overigens 'gebruikelijk' dat je hier geen bevestiging van ontvangt. Op de jaarnota, die je omstreeks 12 mei ontvangt, zul je dit ook terug zien.

Groet, Kelly

Reageer