Uitstel tot eind februari | Eneco Community
beantwoord

Uitstel tot eind februari

Hoi hoi ik heb een achterstand ! Nu wil ik vragen of dat in 2 termijnen mag terug betalen en graag vanaf eind februari ?
Hoor graag of het mag
Vr gr karin
icon

Beste antwoord door Audrey 11 februari 2019, 10:56

Heij audrey
ja wil graag ook de extra kosten meenemen in de regeling !
Bedankt hoor

Goedemorgen @K. Jongman,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb een betalingsregeling getroffen en de bevestiging volgt binnen enkele dagen per e-mail.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi hoi ik heb een achterstand ! Nu wil ik vragen of dat in 2 termijnen mag terug betalen en graag vanaf eind februari ?
Hoor graag of het mag
Vr gr karin

Goedendag,

Goed dat je op deze manier contact met ons opneemt. Wist je dat je naast de termijnbedragen ook extra kosten hebt openstaan? We kunnen eventueel deze kosten meenemen in de regeling.

Groet, Audrey
Heij audrey
Bedankt hoor
Ik heb een premie achterstand en wil dit graag in een betalingsregeling maar kom er telefonisch niet door dus probeer het op deze manier
Reputatie 5
Badge +3
Heij audrey
Bedankt hoor

Goedemorgen @K. Jongman,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb een betalingsregeling getroffen en de bevestiging volgt binnen enkele dagen per e-mail.

Groet, Audrey
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb een premie achterstand en wil dit graag in een betalingsregeling maar kom er telefonisch niet door dus probeer het op deze manier

Hallo @A. Snippe,

Goed dat je contact met ons opneemt. Heb zelf al een idee in hoeveel termijnen je het openstaande saldo kunt aflossen?

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen