uitbetaling jaarnota | Eneco Community

uitbetaling jaarnota

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Wat ik erg vreemd vind is dat er op de jaarnota staat dat hij binnen 14 dagen word uitbetaald! Waarom zo lang?? Dit kan toch veel sneller lijkt mij ! Als ik een rekening moet betalen moet dit snel betaald worden

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
volgens mij is een terug betaal termijn binnen 14 dagen toch wel redelijk.
Ik heb mijn jaar nota nog lang niet gehad??
Na het opgeven van de meterstanden nu al ruim 2 maanden geleden nog steeds niks gehoord of gezien.
Hebben andere mensen hier ook ervaring mee?
beste mensen ook wij hebben hier ervaring mee en het bekende kastje muur verhaal
misschien moeten wij als klant eneco ook maar eens € 40 incasso kosten sturen voor te laat betalen
Reputatie 5
Badge +3
Beste M.Kiel,

Welkom op de community!
Ik begrijp dat je het tegoed graag zo snel mogelijk ontvangt. We keren een tegoed inderdaad binnen 14 dagen uit. Dit is overigens ook de betaaltermijn die we zelf aan klanten stellen. Wat dat betreft zie ik hier dus niets vreemds aan. We maken het bedrag zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 14 dagen aan je over.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Hallo A. Roorda,

Leuk dat je de weg naar de community hebt gevonden en je vraag hier stelt!
De jaarnota is inderdaad erg vertraagd voor jou. Excuses daarvoor. Ik heb de nota alsnog laten opmaken en je kunt de nota nu inzien via Mijn Eneco.

Mocht je nog vragen hebben over de jaarnota, stel ze dan gerust.
Reputatie 5
Badge +3
Beste M. Derksen,

Ook welkom hier :)
De opmaak van de jaarnota is ook voor jou vertraagd helaas. Excuses voor het ongemak. De jaarnota is alsnog gemaakt en zichtbaar op Mijn Eneco!
Er is geen terugbetaling ontstaan op de jaarnota, dus in dit geval zijn we bij jou dan niet 'te laat' met uitbetalen.

Mocht je vragen hebben over de jaarnota, dan hoor ik het graag.

Groet, Kelly

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen