Uitbetaling beloofde bonus | Eneco Community
vraag

Uitbetaling beloofde bonus

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Heel 2018 ben ik overgestapt naar Eneco, hierbij is mij een welkomstpremie beloofd van 175 euro. Na het aangaan van het contract heb ik via de klantenservice laten bevestigen dat dit met de jaarafrekening verrekend zou worden.

De jaarafrekening heb ik niet ontvangen. Tot op heden niets gehoord van jullie.
2019 ben ik weer overgestapt op een andere leverancier met een mooie aanbieding. Dit doe ik elk jaar omdat het voordeligst uitvalt voor de klant.

Na gebeld te hebben met de klantenservice, is mij gezegd dat dit alsnog wordt verrekend wordt met de jaarrekening die spoedig wordt verwacht.

Aan Eneco de vraag. Ik wil geïnformeerd worden wanneer ik de bonus betaling kan ontvangen. En tevens ontvang ik mijn jaarekening graag.

11 Reacties

Badge
Ik ben erg benieuwd hoe onze belofte afloopt! Heb 2x gebeld er was geen oplossing! Er heeft mij toen iemand terug gebeld en die vond het toch niet leuk, dat wij na zoveel jaar naar iemand anders ging.en.Dus kregen wij een korting aangeboden. Zie het nu ook als een sprookje, Ik hoop dat er iets met je klacht gebeurd. Wij zien het pas 8-2019. Heel veel succes!
Reputatie 5
Badge +3
Nelleke wrote:

Heel 2018 ben ik overgestapt naar Eneco, hierbij is mij een welkomstpremie beloofd van 175 euro. Na het aangaan van het contract heb ik via de klantenservice laten bevestigen dat dit met de jaarafrekening verrekend zou worden.

De jaarafrekening heb ik niet ontvangen. Tot op heden niets gehoord van jullie.
2019 ben ik weer overgestapt op een andere leverancier met een mooie aanbieding. Dit doe ik elk jaar omdat het voordeligst uitvalt voor de klant.

Na gebeld te hebben met de klantenservice, is mij gezegd dat dit alsnog wordt verrekend wordt met de jaarrekening die spoedig wordt verwacht.

Aan Eneco de vraag. Ik wil geïnformeerd worden wanneer ik de bonus betaling kan ontvangen. En tevens ontvang ik mijn jaarekening graag.

Hoi @Nelleke,

Fijn dat je ons op deze manier hebt gevonden en je vraag aan ons voorlegt. Helaas kunnen we je vraag niet beantwoorden, omdat je klantnummer nog niet in je profiel bijgewerkt is. Wil je dit bijwerken?

Groet, Audrey
Klantnummer toegevoegd!
Reputatie 5
Badge +3
Nelleke wrote:

Klantnummer toegevoegd!

Goedemorgen @Nelleke,

Bedankt voor het toevoegen. Je hebt inderdaad geen jaarafrekening van ons ontvangen, omdat je binnenkort een eindnota van ons ontvangt. Dit volgt binnen 4- 6 weken. Wil je dit afwachten?

Groet, Audrey
Ik wil wel afwachten maar wil graag de bevestiging dat mijn bonus van €175 dan wordt betaald door jullie! Graag dus even een bevestiging hier of anders per mail.
Dank je wel.
Reputatie 5
Badge +3
Nelleke wrote:

Ik wil wel afwachten maar wil graag de bevestiging dat mijn bonus van €175 dan wordt betaald door jullie! Graag dus even een bevestiging hier of anders per mail.
Dank je wel.

Hoi @Nelleke ,

Deze bevestiging heb je als het goed is ontvangen in je contractbevestiging. Wil je dit bekijken?

Groet, Audrey
Audrey wrote:

Nelleke wrote:

Dank je wel.

Hoi @Nelleke ,

Deze bevestiging heb je als het goed is ontvangen in je contractbevestiging. Wil je dit bekijken?

Groet, Audrey

Heb ik in mijn dossier zitten.
Beste Audrey
Wil je via mijn privé mail contact met mij opnemen over de gang van zaken. 11 januari was contract afgelopen en nog steeds geen bericht ontvangen. Word wel via telemarketing benaderd....
Dank vast.

Nelleke
Reputatie 5
Badge +3
Nelleke wrote:

Beste Audrey
Wil je via mijn privé mail contact met mij opnemen over de gang van zaken. 11 januari was contract afgelopen en nog steeds geen bericht ontvangen. Word wel via telemarketing benaderd....
Dank vast.

Nelleke

Hoi @Nelleke

Bedankt voor je bericht. Je mag mij een privébericht sturen met je vraag. Wil je toelichten welke gang van zaken je precies bedoelt?

Groet, Audrey
Ik heb geen idee hoe ik jou een privé bericht hiervandaan kan sturen. Alle info staat hierboven in onze community berichten beschreven. Wil je daarom mij een mailtje sturen met hoe het ermee staat?
Reputatie 5
Badge +3
Nelleke wrote:

Ik heb geen idee hoe ik jou een privé bericht hiervandaan kan sturen. Alle info staat hierboven in onze community berichten beschreven. Wil je daarom mij een mailtje sturen met hoe het ermee staat?

Hoi @Nelleke,

Dit is niet mogelijk. Als je klikt op de moderator kun je mij een privébericht sturen. Ik heb eerder je vraag al beantwoord over de welkomstpremie. Wil je toelichten waar je nog informatie over verwacht? Als het gaat om het contract van 11 januari kan ik deze vraag niet beantwoorden, omdat dit verloopt via de afdeling klantadvies.

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen