Tussentijdse afrekening want huisgenoot gaat weg | Eneco Community
beantwoord

Tussentijdse afrekening want huisgenoot gaat weg

Beste Eneco,

Ik heb een huisgenoot die per 1 maart weggaat, dus ik zou graag een tussentijds overzicht van de energiekosten willen van mijn huis. Als het goed is kunnen jullie mijn gegevens zien via deze account.

Voor de duidelijkheid: het hoofd niet een afrekening te zijn, alleen een overzicht van alle gemaakte kosten sinds de vorige jaarnota. Dan kan ik onderling zorgen dat die kosten eerlijk verdeeld zijn.

De meterstanden zijn momenteel:
Gas: 3607,8953 m3
Eleckta: 22.533 Kw

Is dit mogelijk? Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Audrey 18 februari 2019, 10:49

erikvdoever wrote:

Beste Eneco,

Ik heb een huisgenoot die per 1 maart weggaat, dus ik zou graag een tussentijds overzicht van de energiekosten willen van mijn huis. Als het goed is kunnen jullie mijn gegevens zien via deze account.

Voor de duidelijkheid: het hoofd niet een afrekening te zijn, alleen een overzicht van alle gemaakte kosten sinds de vorige jaarnota. Dan kan ik onderling zorgen dat die kosten eerlijk verdeeld zijn.

Hoi @erikvdoever,

Bedankt voor jouw bericht. Leuk dat je via ons forum deze vraag stelt. Als we een tussentijdse afrekening maken, dan komt er een afrekening. We kunnen niet alleen overzicht maken van de kosten. Wil je alsnog een afrekening ontvangen?

Groet, Audrey

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
erikvdoever wrote:

Beste Eneco,

Hoi @erikvdoever,

Bedankt voor jouw bericht. Leuk dat je via ons forum deze vraag stelt. Als we een tussentijdse afrekening maken, dan komt er een afrekening. We kunnen niet alleen overzicht maken van de kosten. Wil je alsnog een afrekening ontvangen?

Groet, Audrey
Beste Audrey,

Dan ontvang ik inderdaad graag de afrekening. Deze mag overigens per 1 februari zijn - de laatste maand komen we wel uit. Heb je verder nog iets van mij nodig hiervoor?

Bedankt,
Erik
Reputatie 5
Badge +3
erikvdoever wrote:

Beste Audrey,

Dan ontvang ik inderdaad graag de afrekening. Deze mag overigens per 1 februari zijn - de laatste maand komen we wel uit. Heb je verder nog iets van mij nodig hiervoor?

Bedankt,
Erik

Beste @erikvdoever,

Bedankt voor je reactie. Ik zorg ervoor dat we een afrekening maken. Mocht ik ergens tegenaan lopen, dan neem ik direct contact met je op.

Groet, Audrey
Ik heb deze afrekening (ondanks 2 x bellen) nog steeds niet ontvangen. Zouden jullie deze aub zo snel mogelijk opsturen? We moeten de borg terug betalen en dat kan niet als dit niet is afgerond...
Reputatie 7
Badge +4
@erikvdoever

Excuus, ik zie dat de jaarnota inderdaad nog niet is opgemaakt. Ik ga er achteraan en zorg ervoor dat jij deze alsnog z.s.m. ontvangt!

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen