Tussenstand Slim Inlog probleem | Eneco Community
beantwoord

Tussenstand Slim Inlog probleem

• 6 oktober 2014
  • 23 reacties
  • 504 Bekeken

Badge +5
Op mijn Tussenstand Slim "Dag" krijg ik niets te zien en moet steeds inloggen wat ook niet lukt.
Dagelijkse meting is al vanaf het begin van vorige maand september niet beschikbaar.
Komt dit pas na enkele maanden, had dit ook direct beschikbaar moeten zijn of doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Yobotje 10 oktober 2014, 11:39

Zojuist via PM met Danielle dit issue afgerond. Oorzaak is de tweede keer aanklikken van DAG overzicht, dit was mij niet duidelijk. Op de tablet werkt het ook, oorzaak is de langere verwerkingstijd waardoor tussentijds verkeerde conclusies werden getrokken door mij :$
Opgelost, gelukkig.
Bekijk origineel

23 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Ik zie je dagverbruiken wanneer ik inlog voor je via de meekijkfunctie. Kun je nagaan of de dagelijkse verbruiken nu wel zichtbaar zijn voor je?
Badge +5
Hoi Folkert, met IE kwam ik er na enkele pogingen wel in. Met Chrome kom ik in het inlog venster en als dat ingevuld is kom ik in de standaard pagina Tussenstand Slim.
Dag is niet zichtbaar te krijgen vwb Gas en Elektra.

Op de tablet werkt het ook niet!
Badge +5
Hoi Folkert, met IE kwam ik er na enkele pogingen wel in. Met Chrome kom ik in het inlog venster en als dat ingevuld is kom ik in de standaard pagina Tussenstand Slim.
Dag is niet zichtbaar te krijgen vwb Gas en Elektra.

Op de tablet werkt het ook niet!

@Folkert.
Aanvulling. Ik blijf geconfronteerd met het steeds invoeren van mijn wachtwoord maar kom op geen enkele manier bij mijn dag gegevens.
Het zou toch wel handig zijn dit op de iPad te kunnen.

Hoe gaat het nu verder met dit issue?
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Ik heb het doorgegeven, de issue's die je ervaart hebben we niet kunnen reproduceren, we hebben ook geen andere meldingen hierover ontvangen, dus ik verwacht niet op een hele korte termijn een antwoord hierop.
Badge +5
@Yobotje

Ik heb het doorgegeven, de issue's die je ervaart hebben we niet kunnen reproduceren, we hebben ook geen andere meldingen hierover ontvangen, dus ik verwacht niet op een hele korte termijn een antwoord hierop.

Dat meen je niet Folkert, in de bijlage zie je wat ik te zien krijg als dat ik DAG kies. (Ik heb mijn e-mailadres daarbij voor dit doel even gewist)
Dag met het handje voor mij als ik mijn wachtwoord invul in het venster op de foto. Geen dag-weergave.
Ik heb inmiddels een nieuw wachtwoord ingevoerd en kom dan ook gewoon in het maand menu terecht.

Hoe moeilijk kan het zijn dit te reproduceren op een iPad mini met de laatste iOs8.01 firmware?
Ben ik de enige die zijn Dag gegevens niet kan zien?
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Je geeft aan ''Op de tablet werkt het ook niet!' , speelt dit issue alleen op je tablet, of ook op andere apparaten, zoals een smartphone of je desktop/laptop?
Badge +5
@Yobotje

Je geeft aan ''Op de tablet werkt het ook niet!' , speelt dit issue alleen op je tablet, of ook op andere apparaten, zoals een smartphone of je desktop/laptop?

Hi Folkert, fijn dat je reageert. echt! Alleen op de iPhone heb ik vol toegang zonder dat idiote Inloggen venster verschijnt waarbij steeds ingelogd moet worden en vervolgens negeert wat ik aanklik. Hij gaat naar Maand.
Op desktop en tablet met Safari, Chrome en IE geen toegang. Ik hoop dat je iets voor me kunt doen.
Reputatie 1
Badge
Hoi,

Ik moet met Firefox 32.0.3 ook steeds mijn wachtwoord invullen als ik voor dag kies.

Dit is dus gewoon op de laptop.

Hierbij zijn er dus al 2 die dit melden, kan de prio meteen een beetje omhoog 😉
Badge +5
Hoi,

Ik moet met Firefox 32.0.3 ook steeds mijn wachtwoord invullen als ik voor dag kies.

Hierbij zijn er dus al 2 die dit melden, kan de prio meteen een beetje omhoog ;-)

Hi Darkrain, dank voor je bijdrage. Ik begon al te denken dat ik uniek ben met dit probleem.

NOG MEER FORUMMERS MET DIT PROBLEEM. Meldt je dan!
Hoi,

Hierbij zijn er dus al 2 die dit melden, kan de prio meteen een beetje omhoog ;-)

Hi Darkrain, dank voor je bijdrage. Ik begon al te denken dat ik uniek ben met dit probleem.

NOG MEER FORUMMERS MET DIT PROBLEEM. Meldt je dan!

Helaas ik kan de proef niet uitvoeren; dat krijg je als je domme meters hebt!
Badge +5
Hoi Ton, dank voor je solidariteit. Top!

Oké Theo!
Overigens kan ik nu als ik ingelogd sta op het forum, nu klikken rechts boven om naar Mijn Eneco te gaan en dan sta ik daar nu ook meteen ingelogd.
Had dat nog niet uitgeprobeerd; dus toch ook weer een verbetering!
Badge +5

Oké Theo!
Overigens kan ik nu als ik ingelogd sta op het forum, nu klikken rechts boven om naar Mijn Eneco te gaan en dan sta ik daar nu ook meteen ingelogd.
Had dat nog niet uitgeprobeerd; dus toch ook weer een verbetering!

Hi Ton, dat werkt wel beter en directer alleen vermoed ik dat er ergens nog een Bug in het wachtwoord verwerken zit. Eerder deze week waren daar veel klachten over en dat wachtwoord verhaal speelt op als ik bij de Dag verbruiken wil geraken. Ik krijg dan een venster te zien wat wel ingevuld kan worden maar verder niet werkt. Rare situatie die Eneco niet kan reproduceren ...........
Hoi THeo,

Dus inloggen op Min Eneco gaat goed en als je dan bij die Dag verbruiken wil komen, lijkt het er dan op dat je weer zou moeten inloggen?
Badge +5
Hoi THeo,

Dus inloggen op Min Eneco gaat goed en als je dan bij die Dag verbruiken wil komen, lijkt het er dan op dat je weer zou moeten inloggen?

Precies!
Reputatie 7
Badge +6
@Darkrain & Yobotje

Wanneer jullie ''Dag'' selecteren verschijnt er een inlog scherm. Wanneer jullie dan opnieuw inloggen krijgen jullie dan opnieuw de melding dat je in moet loggen, wanneer er op dagnivo wordt geklikt?
Badge +5
@Darkrain & Yobotje

Wanneer jullie ''Dag'' selecteren verschijnt er een inlog scherm. Wanneer jullie dan opnieuw inloggen krijgen jullie dan opnieuw de melding dat je in moet loggen, wanneer er op dagnivo wordt geklikt?

Hi Folkert, was bezig op de iPhone om te antwoorden maar daar liep de editor vast.:@
Als ik inlog na het aanklikken van het Dag overzicht krijg ik een inlog menu. Daar het wachtwoord ingevuld brengt me naar het Maandoverzicht.
Aanklikken van Dag herhaald bovenstaand, ik blijf in Maand overzicht komen.

Btw, gisteren kon ik met de iPhone wel inloggen, nu blijft hij om mijn inlognaam vragen. Het is een rommeltje Folkert.
Reputatie 1
Badge
@Darkrain & Yobotje

@Folkert:

Als ik op dag klik krijg ik het inlogscherm, als ik vervolgens inlog gaat hij inderdaad terug naar maand.
Wanneer ik dan meteen weer op dag klik krijg ik ook daadwerkelijk de dag standen.

Maar wat ik niet begrijp is waarom die extra inlog nodig is? Die gegevens zijn toch niet gevoeliger dan de maand gegevens?
Reputatie 7
Badge +6
@Darkrain,

Bij jou werkt het naar behoren.
Het verbeterpunt is meegenomen om na het inloggen meteen op de dagverbruiken terecht te komen i.p.v. dat je daar opnieuw op moet klikken.
De reden dat er opnieuw ingelogd moet worden als je op 'dag' klikt, is omdat je altijd al ingelogd bent op Mijn Eneco wat je hebt aangeklikt toen je een keer uitlogde.
Als je Mijn Eneco op een ander moment opent, dan hoef je niet opnieuw in te loggen. Voor de veiligheid hebben we toch een inlog toegevoegd als je naar 'dag' wilt, zodat de meest recente gegevens meer beveiligd zijn.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Welke versie Internet Explorer gebruik je?
Wij hebben het op IE9 en Chrome geprobeerd en daar krijgen we 1 x een inlog voor 'dag' en daarna zijn de gegevens inzichtelijk.
Zou je opnieuw in kunnen loggen, uitloggen en aangeven dat je ingelogd wilt blijven, opnieuw naar mijneneco.nl gaan en dan naar 'dag' willen gaan? Het inlogscherm verschijnt en ik ben benieuwd of je na 1x de dagverbruiken inzichtelijk hebt.

Ik verneem het graag!
Badge +5
Zojuist via PM met Danielle dit issue afgerond. Oorzaak is de tweede keer aanklikken van DAG overzicht, dit was mij niet duidelijk. Op de tablet werkt het ook, oorzaak is de langere verwerkingstijd waardoor tussentijds verkeerde conclusies werden getrokken door mij :$
Opgelost, gelukkig.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Fijn dat het werkt! 😃

Reageer