Toon op afstand werkt niet | Eneco Community
vraag

Toon op afstand werkt niet

Toon eerste bericht

75 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@jvdl

Ik las net dat je inloggevens weer opgeslagen worden. Hij kan uit bij je.
Reputatie 7
Badge +7
Folkert wrote:

@jvdl

Ik las net dat je inloggevens weer opgeslagen worden. Hij kan uit bij je.

oke bedankt 🙂
Folkert wrote:

@Allen,

Goed om te horen dat de app weer werkt.

@Hans vdv & @pieterzegwaard

Worden de inloggegevens door jullie app onthouden?

De storing was van korte duur. Op Toon werd weergegeven dat hij niet was verbonnden met het internet. Toon was wel verbonden met m'n router. PC, Ipad, Iphone alles had internet verbinding.
Na ongeveer 30 minuten had Toon weer verbinding.
Ik heb niets veranderd, alleen afgewacht, omdat ik ervan uit ging dat de storing niet bij mij lag.
Het probleem lag dus niet aan de app. of wel of niet goed inloggen, maar Toon kon geen verbinding krijgen met z'n thuis basis Eneco.

Hans van der Velde
TOON gister geïnstalleerd, werkt prima echter ik krijg momenteel geen verbinding op TOON OP AFSTAND.
Heeft wel gewerkt
De App werkt hier prima. Heb je de tips uitgeprobeerd in dit topic?
Reputatie 3
Badge
Folkert wrote:

@Allen,

Goed om te horen dat de app weer werkt.

@Hans vdv & @pieterzegwaard

Worden de inloggegevens door jullie app onthouden?

@Folkert

dit staat inderdaad aan op mijn telefoon.
ook via de toonopafstand webbase werkte hij niet en daar staat ingelogd blijven uit gevinkt.
@Brandje, router gereset, daarna geen problemen meer, bedankt. Gr toon,
Toon van den Oever wrote:

@Brandje, router gereset, daarna geen problemen meer, bedankt. Gr toon,

Hoi Toon,

Prima maar dat werkt vermoedelijk tijdelijk. De beste methode is om je IP adres van Toon statisch te maken in je router.
Vanmorgen voor het eerst toon op afstand. Vanmorgen werkte het, nu geeft de app aan dat ik geen internetverbinding zou hebben.
Volgens jullie zou de app een vast IP moeten krijgen. Wat een onzin! Hoe moet dat dan met je verbinding via 3g en 4g?
De verantwoording wordt bij de gebruiker gelegd maar zorg gewoon dat de servers behoorlijk werken.

Maar de servers liggen down begrijp ik??
Peekonline wrote:

Volgens jullie zou de app een vast IP moeten krijgen. Wat een onzin! Hoe moet dat dan met je verbinding via 3g en 4g?

Volgens mij begrijp je er niets van, gezien je reactie.
Als wij het hebben over een statisch IPadres voor Toon in je modem/router, dan hebben we het over een WiFi-verbinding.
En voor een goede App werking is dat wel degelijk van belang.

Een 3G of 4G heeft hier verder niets mee te maken!
Reputatie 1
Badge
Bij mij werkt op dit moment zowel de Toon op afstand als de Toon op tablet niet. Toon op afstand zegt geen internet verbinding en Toon op tablet zegt Service centrum niet bereikbaar: probeer het later nog eens. De Toon zelf zegt dat de internet verbinding oké is.
Wie het weet mag het zeggen!

Remy
Toon heeft normaal verbinding met internet. Alleen de app op mijn telefoon werkt niet. (inloggen mislukt, u bent momenteel niet verbonden met internet) Alles op mijn iphone werkt met internet behalve de Toon App.
Opnieuw de app geïnstalleerd en de telefoon opnieuw gestart.
Waarom zou toon een vast IP adres moeten krijgen. Telefoons, tablets laptops etc je kan er mee in en uit lopen en blijven het doen. Waarom de tablet Toon dan voorzien van een vast IP.
Remy wrote:

Bij mij werkt op dit moment zowel de Toon op afstand als de Toon op tablet niet. Toon op afstand zegt geen internet verbinding en Toon op tablet zegt Service centrum niet bereikbaar: probeer het later nog eens. De Toon zelf zegt dat de internet verbinding oké is.
Wie het weet mag het zeggen!

Remy

Hoi Remy,

Dat is al sinds een uurtje!
Er is kennelijk een probleem op de server.
Ik heb op Toon ook even gecontroleerd en daar is wel degelijk verbinding met het SC
Eigenlijk is het vreemd dat er geen moderator reageert, want deze storing is nu al rond de 3 uur durend................:@
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Er is op dit moment een storing waardoor de ToonApps niet werken. We doen ons best dit probleem z.s.m. op te lossen.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Er is op dit moment een storing waardoor de ToonApps niet werken. We doen ons best dit probleem z.s.m. op te lossen.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Danielle wrote:

@Allen,

Kijk eens ik word op m'n wenken bediend:D
Bedankt voor de bevestiging Danielle!!
De App's zijn weer in de lucht!
Helaas zijn de dubbele maanden in de App op tablet (iPad) nog aanwezig!
Geldt ook voor de jaren. En in de totaaltelling voor het jaar zit dan ook een verdubbeling.......
Hoi Danielle,

Hier een screendump van de weergave:

Vandaag voor de 3e keer de App verwijderd en geïnstalleerd.
Eindelijk zijn de dubbele waardes nu weg!
Reputatie 1
Badge
Vanavond weer: zowel Toon op afstand als Toon op tablet werkt niet.
Klopt helemaal; wilde net de temperatuur hoger zetten via iPhone en ja hoor weer lau lune.........
Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Om 23:11 was de server weer online!!
Reputatie 3
Badge
hier geen last van storing op de Toon apps gehad.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen