Toon op afstand werkt niet | Eneco Community
vraag

Toon op afstand werkt niet


Reputatie 6
Badge +2
hallo,

mijn toon op afstand werkt niet meer krijg steeds de melding

inloggen mislukt u bent momenteel niet verbonden met het internet

heb toon en modem al opnieuw gestart dus verbinding is gewoon goed zit nu in een wifi omgeving
ook heb ik de app al opnieuw geinstalleerd

gr
richard

75 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@RL van der Werf,

Kun je wel via de mobiele versie inloggen of lukt dit ook niet? Ben je in de mogelijkheid om de toegang klantenservice aan te zetten, dan kijken we er verder naar voor je.
Reputatie 6
Badge +2
het gaat juist om de mobiele versie van Toon op afstand
en mijn toegang staat altijd aan voor jullie

gr
Reputatie 6
Badge +2
via de link van van jou kan ik wel op internet toon zien via mijn mobiel niet
Reputatie 7
Badge +7
hallo,

mijn toon op afstand werkt niet meer krijg steeds de melding

inloggen mislukt u bent momenteel niet verbonden met het internet

heb toon en modem al opnieuw gestart dus verbinding is gewoon goed zit nu in een wifi omgeving
ook heb ik de app al opnieuw geinstalleerd

gr
richard


hier precies het zelfde probleem .
Reputatie 6
Badge +2
Jvdl bedankt voor je bericht ligt dus niet alleen aan mij

Folkert kreeg je dit mee
Reputatie 7
Badge +6
@jvdl

Heb je ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En speelt dit alleen met de app of ook op website? Ik stel het op prijs als je de Toegang klantenservice aan wil zetten dan geef ik je melding ook door aan de software beheerders.
Badge +5
Bij mij geen probleem op Tablet en SmartPhone.
Reputatie 6
Badge +2
denk dat het met de internetconnectie te maken heeft van Eneco want mijn eneco werkt ook erg traag en soms niet
na de grote update van het weekend
Reputatie 7
Badge +6
@RL van der Werf

Er zijn een aantal webservers down, dit kan er inderdaad mee te maken hebben, er wordt met de hoogste prio aan gewerkt om dit te verhelpen.
Reputatie 6
Badge +2
ok bedankt voor de terugkoppeling
wacht geduldig af
Badge +5
Mijn verbindingssnelheid op de pc is gewoon goed. Absoluut geen reden tot klagen.;)
Reputatie 6
Badge +2
dan zal jij wel inloggen op een andere webserver pech voor mij dat ik dan net bij die webserver zit die problemen heeft 🆒
Badge +5
Als ik dit bericht via de mail open ben ik binnen 3 sec in dit tekstveld!
Reputatie 7
Badge +7
@jvdl

Heb je ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En speelt dit alleen met de app of ook op website? Ik stel het op prijs als je de Toegang klantenservice aan wil zetten dan geef ik je melding ook door aan de software beheerders.


Via de website werkt het goed Folkert.

app verwijderd en opnieuw geinstalleerd

maar dan werkt het nog niet ( inloggen mislukt u bent momenteel niet verbonden met internet)

toegang klantenservice ga ik nu aan zetten

mvg,
jan
Reputatie 6
Badge +2
ja dat is het forum Yobotje dat werkt bij mij op prime
maar mijn eneco inloggen is toch een ander verhaal
Reputatie 7
Badge +6
@RL van der Werf & jvdl

De eneco servers weer up and running, kunnen jullie nu wel gebruik maken van de app?
Reputatie 6
Badge +2
helaas mij nog steeds dezelfde melding
inloggen mislukt u bent niet verbonden met internet
Reputatie 6
Badge +2
mijn mobiel werkt naar behoren kan alles gewoon benaderen facebook.email.whatsapp via internet zowel wifi als 3g maar de app van toon op afstand werkt gewoon NIET krijg steeds de melding dat ik niet verbonden zou zijn met internet
Reputatie 7
Badge +6
@RL van der Werf & jvdl

Welke smartphone gebruiken jullie?
Reputatie 6
Badge +2
ik gebruik de samsung GT i9001
tot gisteren werkte de app bij mij perfect
vanmorgen merkte ik dat hij niet meer goed werkte
ook onthoud de app mijn gebruiksgegevens niet
Reputatie 6
Badge +2
wat ik ook probeer inloggen op wifi of 3g dezelfde melding krijg ik

inloggen mislukt u bent niet verbonden met internet
Reputatie 7
Badge +7
@RL van der Werf & jvdl

Welke smartphone gebruiken jullie?


werkt nog steeds niet , ook hier worden de inlog gegevens niet onthouden
HTC desire HD2 android 2.3.5 waarop de app voorheen prima werkte .
Reputatie 7
Badge +6
@RL van der Werf

Welke android versie draai je? Excuses voor de vele vragen maar hoe meer info, hoe beter we het probleem kunnen analyseren.
Reputatie 6
Badge +2
versie 2,3,5 dezelfde versie als JVDL dus en bij mij werkte het ook perfect tot vanmorgen
Is het kennelijk alleen een Androit probleem?
Hier draait iPhone en iPad prima zowel voor de App Toon op Afstand als Toon op de iPad.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen