@dennisgroningen,
als jij graag wilt besparen kan toon ook een optie zijn ondanks dat je er 3.50 euro pm voor betaald. besparen moet natuurlijk ook kunnn zonder toon maar geeft je wel zeer duidelijk inzicht en waarbij je ook gaat nadenken over verbruik. denk er toch maar is over na. de live updates kan je uitzetten na enkele maanden (1 maand opzegtermijn).
Tevens had ik geen modulerende thermostaat maar wel cv ketel en was voor mij zowiezo handig om dit te doen.
120 euro is niet duur voor en thermosstaat zoals deze. Bij mij moest ik toevallig een nieuwe en kwam dit concept heel goed uit voor mij. Ligt er ook aan of je nu een aan/uit thermosstaat hebt en/of je ketel eventueel open therm ondersteund. kan je ook geld schelen zeggen ze. ik ben over het laatste nog niet uit.
Hallo DennisGroningen,
Welkom op dit forum. Goeie vraag, maar dan stel ik jou ook een vraagWaarom heeft Essent geen Toon net zoals Eneco. Beetje flauw, maar Essent heeft de verbruiksmanager. Eneco heeft de Toon ontwikkeld en mogelijk komen er in de toekomst bij beide bedrijven nog meer dingen. Heb je de werking van Toon gezien op internet? Deze heb ik persoonlijk liever dan de verbruiksmanager van Essent. Sinds toon heb ik dit bij beide bedrijven bekeken.
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.