Teruglevering wordt niet gesaldeerd op jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Teruglevering wordt niet gesaldeerd op jaarnota

Badge +1
  • Liefhebber (level 10)
  • 19 reacties
volgens mij klopt er niks van me jaarnota

ik zie wel een hoge teruglever vergoeding maar er word niet gesaldeerd
icon

Beste antwoord door EvavdZ 3 mei 2016, 14:47

@ams123,

Volgens mijn gegevens heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice en volgt er spoedig een correctie van de jaarnota. Is alles nu helder?
Bekijk origineel

13 Reacties

Heb je gezien dat er bij diverse meterstanden een * staat.
Dus hebben ze geschat! Staat je meter soms in storing?

Als het vorenstaande klopt is het misschien slim om de juiste meterstanden met opnamedatum meteen hier door te geven, zodat ze meteen een correctienota kunnen opmaken.
Badge +1
meterstanden kloppen volgens mij wel
meterstanden kloppen volgens mij wel

Oké dat kan jij het beste beoordelen; ik keek even naar het sterretje en dat viel op.
Morgen dus maar even afwachten op beoordeling door een moderator.
Badge +1
kijk maar
Helemaal perfect, maar vind je het *tje dan niet vreemd?
Ik bedoel die met de term "herberekend?"
Badge +1
op deze foto gaat het fout denk ik
Daar heb je gelijk in denk ik.
Morgen krijg je daar vast de verklaring voor.
Badge +1
ja snap het ook niet Brandje maar ik denk dat de fout daarom gekomen is met het salderen door dat ze hebben zitten rommelen
Badge +1
volgens de medewerker aan de telefoon van Eneco moet ik maar eens gaan bellen met stedin .

Ze snapte niet van de berekening toen zei ik al waarom melden jullie dat niet via mail of telefoon desnoods een brief

maar nee we moeten er weer zelf achter komen en zelf reageren naar netbeheerder Stedin
Ja, maar de klant, jij dus, snapt er vervolgens niets van.
Geen goeie beurt van de factuuradministratie.
Reputatie 5
Badge +6
Volgens mij is het een Eneco factuur "software" probleem. De meterstanden met een sterretje zijn zo te zien tussenstanden om een tariefwisseling naar een 3 jarig contract per 16-1-2016 uit te voeren. De terug levering is alleen gesaldeerd met het verbruik na 16-1-2016. Het lijkt op het probleem dat wij hadden door een meter wisseling daarbij werd ook alleen de laatste periode gesaldeerd.
Reputatie 4
Badge +4
@ams123,

Volgens mijn gegevens heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice en volgt er spoedig een correctie van de jaarnota. Is alles nu helder?
Badge +1
klopt vanmorgen maar ff gebeld maar blijf het slordig vinden van Eneco zo een fout

Reageer