Terugbetaling jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Terugbetaling jaarnota

• 17 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Badge
  • Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties

Goedemorgen, 

Ik heb van eneco een eindnota gekregen. Hierop staat dat wij een bedrag terug krijgen voor 17-10-2019. Inmiddels is het deze datum en wij hebben nog niets ontvangen. Kunt u voor mij uitzoeken wanneer wij het geld kunnen ontvangen.

Met vriendelijke groet 

Iri da Fonseca. 

icon

Beste antwoord door Audrey 17 oktober 2019, 15:06

Goedemiddag, 

Inmiddels heb ik het klantnummer aangepast.

Hopelijk lukt het nu. 

Met vriendelijke groet 

Iri da Fonseca 

Bedankt voor je snelle reactie @Irifon. De nota is op 10 oktober 2019 verschenen. Na verrekening van eventuele openstaande nota’s storten we het resterende bedrag binnen 14 dagen op je rekening. Dit betekent dat we dit nog aan je overmaken. Ik verwacht dat we dit voor 24 oktober 2019 voor je in orde maken.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Goedemorgen, 

Ik heb van eneco een eindnota gekregen. Hierop staat dat wij een bedrag terug krijgen voor 17-10-2019. Inmiddels is het deze datum en wij hebben nog niets ontvangen. Kunt u voor mij uitzoeken wanneer wij het geld kunnen ontvangen.

Met vriendelijke groet 

Iri da Fonseca. 

Goedemiddag  @Irifon,

Wat leuk dat je ons via ons het forum hebt gevonden. We helpen je graag bij het beantwoorden van jouw vraag. Om dit te doen hebben we wel een klantnummer van je nodig. Wil je het klantnummer bijwerken in jouw profiel. Op deze manier zoeken we dit meteen voor je uit.

Groet, Audrey

Badge

Goedemiddag, 

Hopelijk lukt het nu. 

Met vriendelijke groet 

Iri da Fonseca 

Reputatie 5
Badge +3

Goedemiddag, 

Hopelijk lukt het nu. 

Met vriendelijke groet 

Iri da Fonseca 

Bedankt voor je snelle reactie @Irifon. De nota is op 10 oktober 2019 verschenen. Na verrekening van eventuele openstaande nota’s storten we het resterende bedrag binnen 14 dagen op je rekening. Dit betekent dat we dit nog aan je overmaken. Ik verwacht dat we dit voor 24 oktober 2019 voor je in orde maken.

Groet, Audrey

Badge

Goedenmiddag, 

Wel vreemd dat er op de brief voor 17-10-2019 staat en dat het nu nog een week duurt.

Maar ik wacht het tot volgende week af. 

Bedankt voor u tijd. 

Met vriendelijke groet 

Iri da Fonseca 

Badge

Goedenmiddag, 

Inmiddels is het 24 oktober en heb ik het geld nog steeds niet ontvangen. Wanneer kan ik dit verwachten. We zijn namelijk alweer een week verder. 

Met vriendelijke groet 

I. Da Fonseca 

Reputatie 5
Badge +3

Goedemiddag @Irifon,

Goed dat je weer contact met ons opneemt. Ik heb voor je nagekeken waarom het tegoed nog niet uitbetaald is. We zien dat er nog ander account is waar we het tegoed mee gaan verrekenen. Indien je wilt weten waarom dit is adviseer ik je telefonisch contact met ons op te nemen.

Groet, Audrey

Reageer