Termijnbedrag nieuwe woning | Eneco Community
beantwoord

Termijnbedrag nieuwe woning

• 11 mei 2012
  • 2 reacties
  • 825 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 7 reacties
Was even schrikken dat na verhuizing mijn maandbedrag van 45 naar 245 ging, terwijl ik bij de eindnota nog geld terug kreeg. Gelukkig kon ik verlagen naar 75 euro maar bij de jaarafrekening - die al snel kwam - waarbij ik geld terug zou krijgen ging het maandbedrag naar 169 euro. Ik kon het wel iets verlagen maar dan is het nog 140 euro en de eerste termijn blijft staan. Ik kan het niet betalen, ben bang dat ik straks word afgesloten.
icon

Beste antwoord door Mike 11 mei 2012, 16:00

Welkom op ons forum Janneke! Ik zie dat we je termijnbedrag nu hebben vastgesteld op 140 euro. Zoals je aangeeft kun je dit bedrag maandelijks niet betalen. Helaas is jouw jaarverbruik op je huidige adres nog niet bij ons bekend. We hebben daarom een inschatting gemaakt en gekeken naar het gemiddelde verbruik van de vorige bewoner. Het is goed mogelijk dat jouw energieverbruik lager uitvalt en dat het vastgestelde termijnbedrag van 140 euro te hoog is. Ik bedank je voor het melden van het probleem met je termijnbedrag. Het is namelijk niet onze intentie om je met het termijnbedrag in problemen te brengen. Ik probeer je vanmiddag nog even te bellen voor je actuele meterstanden. Ik kijk dan samen met jou naar een termijnbedrag dat past bij jouw energieverbruik.

Groet,

Mike
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Welkom op ons forum Janneke! Ik zie dat we je termijnbedrag nu hebben vastgesteld op 140 euro. Zoals je aangeeft kun je dit bedrag maandelijks niet betalen. Helaas is jouw jaarverbruik op je huidige adres nog niet bij ons bekend. We hebben daarom een inschatting gemaakt en gekeken naar het gemiddelde verbruik van de vorige bewoner. Het is goed mogelijk dat jouw energieverbruik lager uitvalt en dat het vastgestelde termijnbedrag van 140 euro te hoog is. Ik bedank je voor het melden van het probleem met je termijnbedrag. Het is namelijk niet onze intentie om je met het termijnbedrag in problemen te brengen. Ik probeer je vanmiddag nog even te bellen voor je actuele meterstanden. Ik kijk dan samen met jou naar een termijnbedrag dat past bij jouw energieverbruik.

Groet,

Mike
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb je inmiddels telefonisch gesproken. Op basis van je meterstanden heb ik een herberekening gemaakt en zijn we een termijnbedrag overeengekomen dat past bij jouw energieverbruik. Ik ben blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen!

Ik wens je alvast een fijn weekend.

Reageer