Termijnbedrag lager dan 50 euro | Eneco Community
beantwoord

Termijnbedrag lager dan 50 euro

• 4 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Vandaag kreeg ik de jaarnote en vond het eigenlijk wel raar dat ik niet het volledig bedrag terug kreeg wat ik in gedachte had, dit kwam omdat jullie een nieuw maand bedrag hadden geschat,

graag zie ik dit aangepast naar een bedrag van €25 euro per maand, helaas kan ik zelf maar tot €50 euro zakken in de Eneco app
icon

Beste antwoord door DeniseMR 5 augustus 2019, 08:48

@Joey1991

Duidelijk, bedankt!

Ik heb je termijnbedrag gewijzigd naar €25. Dit geld ook voor het voorschot van augustus wat in rekening wordt gebracht op de jaarnota. Dit betekent dat je nog €230,81 van ons tegoed hebt.

Groet, Denise
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Joey1991,

Welkom op de Eneco Community!

Met de jaarnota ontvang je van ons ook een nieuw termijnbedrag. Deze berekenen wij op basis van het verbruik van afgelopen jaar. Het nieuwe termijnbedrag wordt tevens in rekening gebracht op de jaarnota, wat betekent dat je automatisch minder terug krijgt.

Een termijnbedrag van €25 vrij laag gezien je zowel gas als stroom afneemt. Wij adviseren niet lager te gaan dan €50. Is er een specifieke reden waarom je hem zo laag wilt instellen?

Groet, Denise
Ik ben nooit aanwezig op dat adres en verbruik dus ook geen stroom en gas, betaal alleen elke maand de belastingen ervan en die zijn +/- €20

vandaar dat ik hem op €25 wil hebben
en dat dat ook gewoon op de jaarnota komt te staan en het juiste bedrag terug storten
Reputatie 7
Badge +5
@Joey1991

Duidelijk, bedankt!

Ik heb je termijnbedrag gewijzigd naar €25. Dit geld ook voor het voorschot van augustus wat in rekening wordt gebracht op de jaarnota. Dit betekent dat je nog €230,81 van ons tegoed hebt.

Groet, Denise
Kijk is aan! Is de service bij Eneco toch vooruit gegaan 😛

Reageer