termijnbedrag geeft min aan | Eneco Community

termijnbedrag geeft min aan

• 25 november 2012
  • 9 reacties
  • 695 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
op mijn eneco staat er vermeld op mijn termijn bedrag -3,42 ? 

9 Reacties

Badge
Dit heb ik ook wel eens gehad. Je moet dan even de klantenservice bellen. Het kan namelijk zo zijn dat je net je termijn bedrag hebt verlaagd en dat daarna je jaarrekening hebt gehad, daarna past het termijn bedrag zich automatisch aan. 
Ja, dat klopt hij heeft zich zelf automatisch toegepast 

Bedankt , Michael !
Mijn negatief termijnbedrag is iets groter. Ik heb namelijk zonnepanelen en ik produceer meer dan ik zelf gebruik. Ik zou het wel leuk vinden als Eneco maandelijks dat negatieve bedrag zou uitbetalen. Maar A111, je kunt gerust zijn, Eneco verwacht minder zon, maandelijkse terugbetaling doet men niet aan
Heb je wel gezien dat je reageert op een reactie van 1 jaar geleden?
Klopt, maar ook nu zou de vraag bij veel mensen actueel kunnen zijn
Uiteraard, maar je wil niet weten hoe vaak er wordt gereageerd op zeer oude topic's!
Vandaar even mijn tip..........
Is het bewust dan is er uiteraard niets mis mee.
Reputatie 3
Badge
@brandje. Om maar even te reageren op dit redelijk oude topic. Zou het niet een goed idee zijn om oude topics waar al langer dan een paar maanden niet op gereageerd is, gewoon te verwijderen? Deze vraag stel ik eigenlijk aan de moderators...

Soms denk ik namelijk een interessant topic te zien, blijkt het alweer oud en achterhaald te zijn.
Reputatie 6
Badge +1
@brandje. Om maar even te reageren op dit redelijk oude topic. Zou het niet een goed idee zijn om oude topics waar al langer dan een paar maanden niet op gereageerd is, gewoon te verwijderen? Deze vraag stel ik eigenlijk aan de moderators...

Soms denk ik namelijk een interessant topic te zien, blijkt het alweer oud en achterhaald te zijn.

Maar als je gaat verwijderen, dan verwijder je eigenlijk een database. Dat is jammer, dus vandaar dat ze dat niet doen.
Reputatie 4
Badge
@Reinoud en @jvp, ik begrijp je punt Reinoud, maar de reden die jvp geeft is meteen de juiste. De Community moet een zo compleet mogelijke database zijn. Als we berichten gaan verwijderen gaat dat dus voor een deel verloren wat de kracht van een Community teniet doet.

Groet Martijn

Reageer