Termijnbedrag aanpassen lukt niet | Eneco Community
vraag

Termijnbedrag aanpassen lukt niet

• 14 oktober 2013
  • 8 reacties
  • 273 Bekeken

Beste mensen,

Ik probeer sinds 's ochtends om mijn termijnbedrag aan te passen maar helaas zonder succes.
Mijn termijnbedrag stond op 180 per maand. Ik wil dit aanpassen naar 200 euro per maand.
Dit heb ik gedaan door in te loggen op mijn eneco. Helaas is dit op een of ander manier uiteindelijk aangepast naar 300 euro per maand.
Nu probeer ik het aan te passen van 300 euro naar 200 euro, maar dit lukt niet.

Ik krijg wel een bevestigingsmail dat het aangepast is van 300 euro naar 200 euro maar als ik inlog blijft er 300 euro staan.

Waar zou het aan kunnen liggen? Ik heb geprobeert met firefox en explorer.

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

8 Reacties

Hallo,

Ja verlagen met meer dam 10% geeft problemen.
Je hebt tijdens het verhogen van het bedrag vermoedelijk het te vaak geprobeerd en het is toch steeds verwerkt.
Als het goed is neemt via het forum straks een moderator contact met je op, zodat het bedrag wel op 200 kan worden gezet.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo sashassenmohamed

Welkom op het forum. Je termijnbedrag staat nu op 200 euro en als het goed is, is dat ook zichtbaar op Mijn Eneco inmiddels.
Zie je het?

Groet, Kelly
Kijk heel goed Kelly, weer een tevreden klant, ja toch?
Hey!!!

Hartstikke bedankt! Het is inderdaad nu wel goed! Bedankt Kelly en bedankt Brandje.

Weer een tevreden klant inderdaad!
Ik probeer mijn termijn bedrag te verandere van 70 naar 75,- maar wil niet lukken.
Hoe nu verder?
Ik probeer mijn termijn bedrag te verandere van 70 naar 75,- maar wil niet lukken.
Hoe nu verder?

Hoi Bouwland,

Gewoon even wachten tot Kelly je verzoekje heeft gelezen.
Zij zal de correctie ongetwijfeld meteen voor je doorvoeren.
Reputatie 4
Badge +1
@W.bouwland

Het termijnbedrag is aangepast naar 75 euro! Dit heb je overigens zelf gedaan via Mijn Eneco 🙂 Het blijkt dus wel gelukt te zijn.

Weet je zo voldoende?

Groet,
Mike
Oke, oke, Mike is er ook nog:o

Reageer