Termijnbedrag | Eneco Community
vraag

Termijnbedrag

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Via MijnEneco heb ik al driemaal geprobeerd mijn termijnbedrag te wijzigen. Hierna verschijnt de melding dat de wijziging is gelukt, waarna ik ook een bevestiging per e-mail ontvang waarin het nieuwe termijnbedrag juist wordt vermeld. Bij inloggen enkele dagen na de wijziging wordt echter toch nog telkens het oude bedrag getoond.

De laatst ontvangen nota (voor februari) betrof ook weer het oude termijnbedrag.
En in MijnEneco stond vandaag wederom ditzelfde bedrag, terwijl ik dit dus al meermalen heb gewijzigd (de eerste keer op 13-1-2019, dus het had verwerkt moeten zijn).

Ik verzoek u mijn termijnbedrag onmiddellijk te corrigeren naar het gewenste bedrag zoals aangegeven (€ 85,-).

3 Reacties

Mijn excuses voor andere forumgebruikers; dit is natuurlijk geen vraag waar u iets mee kunt of antwoord op heeft. Omdat de klantenservice telefonisch pas na lang wachten bereikbaar is, leek dit mij de handigste weg. Maar misschien heeft iemand anders er ook nog iets aan.
Hoi @T.L.

Je hoeft je totaal niet te excuseren hoor!
Het forum is voor een ieder die zich hier heeft aangemeld en allerlei zaken betrekkend hebbend op Eneco en andere zaken wil bespreken. Vrijheid blijheid!

Ik denk dat je 1e reactie en vraag/verzoek duidelijk is, dus zal er straks wel een moderator reageren die e.e.a voor je regelt.

Komt goed!
Reputatie 5
Badge +5
@T.L. ik help je graag bij het wijzigen van de termijn. Sorry dat hier zoveel onduidelijkheid over is ontstaan. Ik kan de wijziging voor je doorvoeren, ook met terugwerkende kracht. Ik lees nog wel graag om welk adres het gaat omdat ik twee aansluitingen vind onder jouw klantnummer.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen