Termijn bedrag op 0 | Eneco Community
vraag

Termijn bedrag op 0

Reputatie 5
Badge +6
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 528 reacties
Hi Folkert of MartijnvdeV,

Ik heb jullie allebei een PB iz mijn termijnbedrag, dit hebben jullie elk jaar voor mij geregeld.
Kunnen jullie aub naar de berichten kijken?
Ik heb nog geen reactie van een van jullie 2.

Het betreft het volgende, ik neem alleen stroom af t/m 2018 (nu), en ik word belast met een termijn bedrag van 4 euro p/m. Echter omdat ik zonnepanelen heb, zou ik elke maand 11 euro van Eneco moeten krijgen ipv betalen. Een oplossing was een termijn bedrag van 0 euro 'forceren'
Nu zie ik weer een termijnbedrag van 4 euro in Mijn Eneco staan. Dit wil ik dus niet. Kunnen jullie dit weer aanpassen naar 0 euro?, Want die 4 euro word weer in mindering gebracht op mijn teruggaaf, daardoor word mij teruggaaf van dit jaar minder.

De meterstanden worden steeds op de 25e oktober van elk jaar vastgesteld, kunnen jullie dit voor de 25e oppakken, zodat ik een juiste afrekening krijg over 2018, en dat er geen 4 euro mindering word gebracht op mijn teruggaaf.

Mvgr,

Juan

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +6
Iemand? Danielle misschien?
Reputatie 7
Badge +8
@DeniseMR wandelt hier wel rond. Anders op Toon Forum Folkert even een PB sturen als je deze liever heb..
Reputatie 5
Badge +6
Folkert heb ik al een PB gestuurd, kryg maar geen reactie
Reputatie 5
Badge +6
Ook een bericht naar Denise gestuurd,
erg jammer dat ondanks ze geen moderator meer zijn, geen reactie meer sturen.
Reputatie 7
Badge +8
Folkert is alleen nog actief op Toon Forum. Heb hem vandaag nog gesproken.
Reputatie 5
Badge +6
Opgelost, Folkert kan niet meer inloggen op dit forum.. wellicht voor de andere oud-moderators hetzelfde

Wellicht handig dat ze die users dan blokkeren of zo.. wellicht dat meer mensen PB's hebben gestuurd naar een van die mensen
Reputatie 5
Badge +2
Hi Juan,

Nou stuur je net berichten naar collega's die hier al jaren niet meer werken of andere functies hebben.
Folkert is er nog wel maar zoals @mAiden aangeeft alleen op de Toon Forum.

Wel goed dat het intussen opgelost is!

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen