Te veel betaald | Eneco Community
vraag

Te veel betaald


Hallo Eneco,

Wij hebben een klacht. Wij hadden een betaalregeling voor een jaarrekening. deze was netjes betaald en het laatste deel van de rekening werd verrekend met een eindrekening waarin we een leuk bedrag terug kregen. Ik had net via Mijn Eneco december 2018 betaald maar toen zei mijn vrouw dat ze die op 7 december al betaald had, terwijl hij bij Mijn Eneco nog op te betalen stond! Graag zouden wij hier een oplossing voor zien omdat we nu dubbel betaald hebben voor december. kan het zijn omdat we verhuist zijn dat jullie per ongeluk dubbel hebben berekend?

Met vriendelijke groet,

R. van der Meulen

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @R. van der Meulen,
Bedankt voor je bericht, goed dat je hier contact over opneemt!

De regeling is komen te vervallen door het uitblijven van een tijdige betaling.
Er is wel degelijk sprake geweest van een verrekening overigens.

Momenteel staat er nog €194,69 open.
Wil je hier een nieuwe afspraak over maken dan raad ik je aan contact op te nemen met de afdeling Credit Management, via: 010-8921599

Groet, Vincent

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen