Te ontvangen bedrag Jaarnota nog niet ontvangen | Eneco Community
vraag

Te ontvangen bedrag Jaarnota nog niet ontvangen

• 3 januari 2019
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Goedemorgen,

In mijn Eneco staat dat het te ontvangen bedrag van de jaarnota op 24-12-2018 Is uitgekeerd op mijn IBAN nummer. Op de jaarnota staat dat het bedrag uiterlijk 31-12-2018 overgemaakt wordt. Ik heb echter nog niks mogen ontvangen. Het IBAN nummer is correct. Graag verneem ik wanneer ik het te ontvangen bedrag kan verwachten?

Met vriendelijke groet,

Jamie

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jamie,

Bedankt voor je reactie. Je gevoel kan ik mij heel goed voorstellen. Ik heb met spoed een bericht verstuurd om het tegoed uit te betalen. Ik verwacht dat dit deze week nog nop je rekening staat.

Groet, Audrey
Beste Vincent,

Blijft een vreemd verhaal naar de klant toe dat er dat al bevestigd is in mijn Eneco dat alle nota's reeds betaald zijn vanuit mijn kant en vanuit jullie kant uitgekeerd zijn. Wanneer kan ik het te ontvangen bedrag ongeveer verwachten?

Met vriendelijke groet,

Jamie
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jamie,

Altijd fijn om geld terug te krijgen!

De indicaties die je ziet staan zijn ook zeker van toepassing, daarom ben ik gelijk voor je gaan kijken naar wat de reden kan zijn dat je je geld nog niet hebt ontvangen.

Er vinden tal van technische controles plaats voor dat we over gaan op uitbetalen, hierdoor kan het soms wat langer duren.
In jouw geval zie ik dat er in het verleden wat incassotrajecten zijn doorlopen, dan vind er een extra check plaats om eventuele oninbare bedragen eerst te verrekenen.
De afdeling incasso geeft hierna het tegoed vrij voor uitbetalen.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen