tarieven 2019 | Eneco Community
vraag

tarieven 2019

Ik heb geen brief of mail gekregen over mijn tarieven in 2019

h.philippens@planet.nl

3 Reacties

Hoi @H. Philippens ,

Ik denk niemand verder nog.
Eneco kennende komt die aankondiging pas in de loop van januari 2019.
Reputatie 7
Badge +7
Hier wel een mail ontvangen.

Eneco
Za 15-12-2018, 12:01

Nieuws over uw tarieven
2019

Beste heer Van Rijn,U heeft voor stroom en gas een variabel leveringstarief dat tussentijds kan wijzigen. Per 1 januari 2019 gaan de energietarieven wijzigen. Door hogere inkoopprijzen op de energiemarkt gaan de variabele leveringstarieven voor stroom en gas omhoog. Ook gaan de overheidsheffingen op energie voor iedereen omhoog, ongeacht bij welke energieleverancier u zit.Wat gaat er veranderen?

Uw variabele leveringstarief voor stroom wordt € 0,25464 (normaal tarief) per kWh en € 0,23498 (daltarief) per kWh.

Uw variabele leveringstarief voor gas wordt € 0,78032 per m3.

De vaste leveringskosten (voorheen vastrecht) voor stroom en gas blijven gelijk.

In deze tarieven zijn de overheidsheffingen prijspeil 2018 meegenomen, omdat de overheidsheffingen voor 2019 nog niet bekend zijn gemaakt door de overheid.Wat betekent dit voor u?De verandering van de leveringstarieven betekent (gemiddeld*) € 14 meer energiekosten per maand. Na 1 januari 2019 zijn ook de wijzigingen van de overheidsheffingen voor 2019 bekend. U vindt de leveringstarieven, inclusief overheidsheffingen, dan terug in uw Mijn Eneco en de Eneco app.

Als in januari blijkt dat uw termijnbedrag niet meer past bij de nieuwe tarieven, nemen we contact met u op. We adviseren u dan over het wijzigen van uw termijnbedrag. Zo helpen we u om bijbetalen op de jaarnota zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoi Ton,

Dat beschouw ik als een niet complete prijs indicatie voor 2019.
Pas als de vaste kosten ook bekend zijn is het gehele plaatje bekend.
En let maar op dat zal wel weer de 3e week ongeveer van januari 2019 zijn.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen