Rubriek Speciaal voor klanten op de homepage van Eneco.nl | Eneco Community

Rubriek Speciaal voor klanten op de homepage van Eneco.nl

Reputatie 6
Badge +1
  • Expert
  • 3389 reacties
Met enige regelmaat zie je vragen en/of opmerkingen voorbij komen over klanten belonen i.c.m. contractverlenging. Regelmatig verwijzen moderators dan naar de rubriek
"Speciaal voor klanten" op de homepage. In deze rubriek worden, al dan niet interessante, diensten en producten aangeboden met korting.
De rubriek zelf bestaat weer uit 2 subrubrieken te weten:
  1. Uit met korting. ( wisselend aanbod )
  2. Bespaarproducten.
Maar wat vinden wij eigenlijk,  als klant van Eneco, nu van de aangeboden uitjes, de bespaarproducten en de korting die op deze diensten en produkten word gegeven.
En natuurlijk, heeft u ideeën over uitjes en bepaarproducten die Eneco tegen korting zou kunnen aanbieden. Speciaal voor ons als klant. 

Wie weet kan Eneco eens kijken ofdat ze de rubriek Speciaal voor klanten ook echt speciaal kunnen maken :)

Heeft u een visie over belonen van klanten in combinatie met een contractverlenging dan svp in dit topic reageren

22 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik zal aftrappen, want natuurlijk heb ik ook een mening.

De korting die gegeven word bij de bespaarprodukten zijn niet bijzonder hoog. Er zijn veel webshops die deze producten goedkoper kunnen leveren.
Echter het assortiment is wel erg compleet.

De uitjes daarin tegen hebben wel leuke kortingen en actie. Wel mogen er meer uitje aangeboden worden, en ook veel meer doe uitjes zoals zwemmen / klimmen, dierentuin etc.
Ook zou Eneco eens kunnen kijken ofdat ze met een grote organisatie in zee kunnen gaan mbt het geven van korting op bouwmaterialen met een eco keurmerk bv.
Ouderen onder ons, waarbij ik hoor, zullen niet veel hebben aan korting op uitjes.
Dat beschouw ik meer voor gezinnen met opgroeiende kinderen.
Uiteraard kan je je niet een ieder naar de zin maken............
Wij zouden meer gebaat zijn bij korting op bespaarproducten.
Maar dan het liefst concurrend; want kijken en kopen op het internet viert thans hoogtij.
Kan er geen concurrende korting door Eneco worden gegeven, stop er dan subiet mee.
Reputatie 4
Badge

Ook zou Eneco eens kunnen kijken ofdat ze met een grote organisatie in zee kunnen gaan mbt het geven van korting op bouwmaterialen met een eco keurmerk bv.
Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee, en dan denk ik aan b.v. isolatiematerialen e.d.
Reputatie 7
Badge +7

Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee, en dan denk ik aan b.v. isolatiematerialen e.d.

Af en toe heb je wel goede iedeeen ,
ga zo door :)
Reputatie 4
Badge

Af en toe heb je wel goede iedeeen ,
Met af en toe een goed idee komen we al een heel end toch.
Reputatie 3
Badge
moderators benoemen de acties/korting een beloning voor het klant zijn. het belonen van trouwe klanten wordt hiermee bedoeld. Grappige is dat nieuwe klanten ook direct mee mogen doen met deze acties of producten met korting bestellen. Geloof mij ook niet alles is even goedkoop. Het is een soort ING rentepuntenshop. Laat ze nu maar zorgen dat producten echt goedkoop zijn. Heb nu al een keer iets besteld maar sommige zaken heb ik later goedkoper gevonden.
Reputatie 6
Badge +1
maar kom dan eens met ideeen die Eneco zou kunnen aanbieden in deze rubriek.
Reputatie 3
Badge
relevante producten... lampen en dergelijke heeft iedereen wel nodig maar een standby kiler voor de pc is een voorbeeld van in mijn ogen een zeer nutteloos product. laat ze producten aanbieden die een gemiddelde consument goed kan gebruiken.

Hoi Jürgen,

Ik denk persoonlijk; ik schreef het al hiervoor; dat Eneco niet op kan tegen de veel betere aanbiedingen bij webshops.
Dus in mijn ogen is het gedoemd te mislukken.
Reputatie 4
Badge
Het zijn aanbiedingen die Eneco krijgt zo als ook andere bedrijven. Het zijn gewoon lokkertjes om klanten te werven en te houden.
Reputatie 7
Badge +7

Hoi Jürgen,

Ik denk persoonlijk; ik schreef het al hiervoor; dat Eneco niet op kan tegen de veel betere aanbiedingen bij webshops.
Dus in mijn ogen is het gedoemd te mislukken.

Als je de prijzen ziet op de Eneco site .
pfft dan kijk ik toch wel ff ergens anders.
ben ik toch een stuk voordeliger uit.
dus bespaar ik meer:D
Reputatie 4
Badge
Tegenwoordig kan je beter met alles even googelen. En soms verbaast het je hoe veel het kan schelen.
Reputatie 3
Badge
Idee is om Eneco als een soort consumentenbond producten te adviseren zonder eigen belang. Zoals ik koop een boiler maar welke is de beste of nog beter het zuinigst.
Reputatie 4
Badge
Zal niet werken, omdat ze uiteindelijk toch altijd voor eigen belang gaan kiezen.
En dat is logisch ook.
Idee is om Eneco als een soort consumentenbond producten te adviseren zonder eigen belang. Zoals ik koop een boiler maar welke is de beste of nog beter het zuinigst.

Hoi Jeroen,

Je bedoelt een advies na een test of zo?
Met de nadruk op besparen.
Reputatie 3
Badge
Precies. Boilers kunnen ook energie slurpen als je onbekende merken gebruikt of sneller kapot gaan. Waar doe je goed aan
Reputatie 4
Badge
Zelf onderzoek doen is meestal wel het beste, maar je kan het advies van b.v. Eneco wel mee nemen in je onderzoek.
Reputatie 3
Badge
Hoe kan ik onderzoek doen? Als ik een boiler koop kan iedere verkoper me informeren maar of ik er goed aan doe. Consumentenbond zal testen maar ik heb geen betaald account. Als je het hebt over ideeen voor de shop denk ik. Voor klanten van eneco een soort revieuw pagina mbt energie en apparaten.
Reputatie 4
Badge
Hoe kan ik onderzoek doen?
Om te beginnen Google is je vriend. En ook al is het vrij nieuw, google vind bijna alles wel. Soms kan het veel schelen en is het de moeite waard.
Reputatie 3
Badge
Dat begrijp ik ToontjeLager maar waarom is er een concumentenbond. Die test producten en als Eneco dat ook zou doen mbt energiezaken hoef je niet allemaal bedrijven langs te gaan en vragen naar de specifcaties die ik zelf op internet ook wel kan vinden. Ik wil weten wat werkt en wat niet. Natuurlijk kan Google veel vinden en er zullen hier en daar best ook producten zoals mijn boiler zijn getest maar laat eneco dat op de manier doen waarop hun werken. Energiebesparend.
Reputatie 4
Badge
Dat begrijp ik ToontjeLager maar waarom is er een concumentenbond.
Als alle bedrijven zelf gingen testen had je geen consumentenbond nodig. Maar geven die bedrijven nou de juiste informatie i.v.m. het eigen belang?
De consumentenbond doet dat wel, want die zijn er voor de consument.
Reputatie 3
Badge
Eneco heeft niets met  boilers te maken dus die zouden onafhankelijk advies kunnen geven. Maar goed het was een idee en eneco bepaald of ze er iets mee kunnen.

Reageer