Regeling treffen. | Eneco Community
vraag

Regeling treffen.

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Hoi, wij hebben een enorm hoge openstaande rekening bij jullie en door wat problemen in de financiële situatie is het niet gelukt het bedrag in delen te voldoen.
Aangezien het nu weer goed gaat, wil ik graag een nieuwe betalingsregeling treffen zodat het snel opgelost kan worden.
Het is een hoog bedrag en zou het graag in 12 termijnen willen betalen, eerste termijn zou ik week begin maart kunnen voldoen.

Graag hoor ik van u,

Met vriendelijke groet,
Nienke Kooistra en David Bodde

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
D. Bodde wrote:

Hoi, wij hebben een enorm hoge openstaande rekening bij jullie en door wat problemen in de financiële situatie is het niet gelukt het bedrag in delen te voldoen.
Aangezien het nu weer goed gaat, wil ik graag een nieuwe betalingsregeling treffen zodat het snel opgelost kan worden.
Het is een hoog bedrag en zou het graag in 12 termijnen willen betalen, eerste termijn zou ik week begin maart kunnen voldoen.

Graag hoor ik van u,

Met vriendelijke groet,
Nienke Kooistra en David Bodde

Goedemorgen @D. Bodde,

Welkom op onze community. Goed dat je op deze manier deze vraag aan ons voorlegt. We proberen al maanden een betalingsregeling te treffen die goed verloopt. Helaas wordt deze na 2 maanden afgebroken vanwege storneringen. Hierdoor hebben we geen vertrouwen dat dit nu wel goed gaat. Kun je op dit moment een gedeelte overmaken? Op deze manier kunnen we uit coulance een laatste mogelijkheid voor toch een regeling bekijken.

Groet, Audrey
Goedemorgen,

Dat snap ik, en we willen er graag samen uit komen dus ik wil graag vragen of het goed is dat ik vandaag het oude regeling bedrag kan hervatten van 77 euro dacht ik, om hiermee akkoord te kunnen gaan voor een nieuwe of het hervatten van de regeling?
Dan maak ik dat meteen over, dat lukt nu gelukkig.

Met vriendelijke groet,
David Bodde
Reputatie 5
Badge +3
D. Bodde wrote:

Goedemorgen,

Dat snap ik, en we willen er graag samen uit komen dus ik wil graag vragen of het goed is dat ik vandaag het oude regeling bedrag kan hervatten van 77 euro dacht ik, om hiermee akkoord te kunnen gaan voor een nieuwe of het hervatten van de regeling?
Dan maak ik dat meteen over, dat lukt nu gelukkig.

Met vriendelijke groet,
David Bodde

Bedankt voor je snelle reactie. Als je deze betaling vandaag verricht en mij een seintje geeft, dan start ik een nieuwe regeling. Op deze manier ontvangen we een betaling en hebben we er vertrouwen in dat dit goed gaat.

Groet, Audrey
Hoi,
Ik dank je voor je reactie.
Ik heb meteen 77 euro overgemaakt en hoop dat je deze snel terug kunt vinden zodat we weer een regeling kunnen starten.

Met vriendelijke groet,

David Bodde
Reputatie 5
Badge +3
D. Bodde wrote:

Hoi,
Ik dank je voor je reactie.
Ik heb meteen 77 euro overgemaakt en hoop dat je deze snel terug kunt vinden zodat we weer een regeling kunnen starten.

Met vriendelijke groet,

David Bodde

Bedankt voor het verrichten van de betaling @D. Bodde! Voor de laatste keer starten we een betalingsregeling. Ik wil met klem benadrukken dat een nieuwe regeling niet meer mogelijk is als deze komt te vervallen. Ik hoop dat je hier rekening mee wilt houden en de nieuwe bevestiging van de regeling volgt per e-mail.

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen