Regeling treffen | Eneco Community
vraag

Regeling treffen

• 19 december 2018
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Ik schrok na dat ik keek hoeveel nota's er nog open staan bij jullie. Er kon vaak niet afgeschreven worden en daardoor is ook een regeling van de jaar nota vervallen.
We hebben helaas best veel schulden en het overzicht was ik compleet kwijt.
Graag zou ik willen vragen om toch opnieuw een regeling te treffen, dan wel voor het hele bedrag of de nota's apart en de jaar nota apart...
Hopelijk kunnen jullie mij helpen en kunnen we met een schappelijk bedrag per maand dit aflossen?

Mijn klantnummer is

Mvg Dave Bodde

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@D. Bodde bedankt voor je openhartige bericht. Ik help je graag verder met het maken van nieuwe afspraken. Jouw klantnummer heb ik uit je bericht verwijderd, dit om jouw privacy te beschermen 🙂

Uit coulance kan ik de regeling nog éénmalig hervatten. Dit onder dezelfde voorwaarden zoals eerder besproken bij het inzetten van een regeling. Zodra een termijn niet wordt betaalt of gestorneerd komt de regeling automatisch vervallen. Het huidig totaal openstaande bedrag is nu €1070,- euro. Bestaande uit 4 achterstallige maandtermijnen, een éénmalige boetenota en het restant van de laatste jaarnota. Graag lees ik met hoeveel termijnen je dit wenst af te betalen.
Aangezien er 1 af is gevallen, staar het bedrag nu op 928.24 euro.
Kan ik dit gewoon in 12 termijnen af betalen na de maandelijkse kosten?
Dit zal dan op 77,35 euro uitkomen.
Wel wil ik vragen als dit akkoord is, vanaf eind januari in te laten gaan.
Graag hoor ik weer van u,

Met vriendelijke groet
Dave Bodde
Reputatie 5
Badge +2
Hi Dave,

Sorry voor de late reactie! Door de enorme drukte kom ik nu pas aan je bericht toe.
Ik zie dat je intussen al op een andere manier contact hebt gehad en dat de regeling voor je verwerkt is.

Zit je nog met vragen dan verneem ik dat graag.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen