Problemen met de nieuwe site Eneco.nl | Eneco Community

Problemen met de nieuwe site Eneco.nl

Reputatie 3
Badge +1
Meldt eventueel hier problemen ondervonden met de site Eneco.nl

(Zou een moderator "Vraag:" uit de topicnaam weg willen halen, is een foutje van mij).

26 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Stefan,

Het keuzevak, onder aan de site https://mijn.eneco.nl/, om naar ander Eneco sites te gaan werkt hier niet.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Stefan,

Er wordt op de sites geen gebruik gemaakt van een home button.
Het is dus de bedoeling om met de back knop van de browser terug te gaan.
Op zich uitstekend, werk ik nl. ook mee.

Dit werkt helaas niet even goed.
Voorbeeld;
-www.eneco.nl
-Energieproducten
-Toon
-scrol nu met de muis op de rechter balk helemaal naar beneden en weer omhoog
Probeer nu maar eens met de back button terug te komen, het lijkt erop of de site dan is opgebouwd uit tig sites.

Waar je ook zit op een site, met de back button van de browser is het aan te bevelen direct naar de vorige site te gaan.

(Gebruikt in Google Chrome)
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor de feedback! Om het overzicht te bewaren, koppel ik de feedback in dit topic terug.
klachten formulier werkt ook niet
Het downloaden van het verbruik werkt weer eens niet. Het werkt al een week of twee niet. Wanneer wordt dit verholpen. Als dit niet snel wordt verholpen neem ik weer de stap als de vorige keer en toen werkte het binnen 2 dagen. En dat door 1 mail naar de juiste persoon hoog in de ENECO organisatie.
:@:@:@
Het downloaden van het verbruik werkt weer eens niet. Het werkt al een week of twee niet. Wanneer wordt dit verholpen. Als dit niet snel wordt verholpen neem ik weer de stap als de vorige keer en toen werkte het binnen 2 dagen. En dat door 1 mail naar de juiste persoon hoog in de ENECO organisatie.

Nou doen dan maar, maar of het helpt................
Het is een terugkerend euvel en het is de vraag of Eneco het ooit onder de knie krijgt.

Er zijn er dan ook zat hier die andere sites hiervoor gebruiken.
Reputatie 4
Badge
Ik zeg niet afwachten maar gelijk doen. Dan wordt er misschien gelijk meer aandacht aan besteed.

Het is een terugkerend euvel en het is de vraag of Eneco het ooit onder de knie krijgt.

Ik heb de vorige keer een mail gestuurd naar Jeroen de Haas en toen was het binnen een paar dagen verholpen. En die andere sites weet ik, Ik heb sinds deze maand ook een andere, maar dan mis ik nog steeds juli.
Hoi plasschaert,

Zoals ik al zei gewoon meteen doen.
Overigens is het niet toegestaan (huisregels) om namen, zeker binnen de Eneco organisatie hier te noemen.
Mijn advies is maak dat onzichtbaar met *****

In het verleden ging het ook een paar dagen goed, maar daarna was het weer hommels.

Net als jij weet, vinden wij het hier inderdaad een raadsel dat die andere sites het wel aankunnen en Eneco niet.
Raadselachtig hoor...........
Reputatie 4
Badge

En die andere sites weet ik,

Je kan beter de koe bij de horens vatten toch.

Ik heb de vorige keer een mail gestuurd naar ***********
en toen was het binnen een paar dagen verholpen. En die andere sites weet ik, Ik heb sinds deze maand ook een andere, maar dan mis ik nog steeds juli.
Hoi plasschaert,

Zoals ik al zei gewoon meteen doen.
Overigens is het niet toegestaan (huisregels) om namen, zeker binnen de Eneco organisatie hier te noemen.
Mijn advies is maak dat onzichtbaar met *****

In het verleden ging het ook een paar dagen goed, maar daarna was het weer hommels.

Net als jij weet, vinden wij het hier inderdaad een raadsel dat die andere sites het wel aankunnen en Eneco niet.
Raadselachtig hoor...........

Het is altijd te proberen en dan worden misschien de juiste personen aan het werk gezet
Hoi Plasschaert,

Uiteraard is het te proberen; ik zei al meteen doen.
Of het aan de juiste personen ligt; nou ik denk het niet.

Er is hier al zoveel (terecht) gemopperd hierop dat er bij Eneco genoeg aan gelegen is om het op te lossen.
Ik houd het op problemen in software en techniek.

Jammer dat je de naam niet verwijderd hebt!

Ik heb de vorige keer een mail gestuurd en
toen was het binnen een paar dagen verholpen. En die andere sites weet ik, Ik heb sinds deze maand ook een andere, maar dan mis ik nog steeds juli.

Ik heb de vorige keer een mail gestuurd naar toen was het binnen een paar dagen verholpen. En die andere sites weet ik, Ik heb sinds deze maand ook een andere, maar dan mis ik nog steeds juli.
Twee keer hetzelfde bericht posten????
getracht de naam te verwijderen lukt niet
Hoi Plassaert,

Oké, bedankt voor je intenties.
Nee het lukt nu niet meer.
Uit m'n hoofd wordt de mutatiemogelihkheid na 2 uur uitgeschakeld.
Morgen zal een moderator de naam dan voor je verwijderen.
Reputatie 4
Badge
En misschien wel 2 vliegen in één klap dan?
Hoi Plassaert,

Oké, bedankt voor je intenties.
Nee het lukt nu niet meer.
Uit m'n hoofd wordt de mutatiemogelihkheid na 2 uur uitgeschakeld.
Morgen zal een moderator de naam dan voor je verwijderen.

Even dit bericht naar voren gehaald.
Wil een @moderator hier svp op reageren?
Reputatie 7
Badge +6
@plasschaert

We onderzoeken momenteel wat er aan de hand is. Zodra we meer weten laten we een reactie achter in dit topic. De naam die je genoemd hebt mag blijven staan wat ons betreft. Jeroen de Haas is voorzitter van de Raad van Bestuur, zijn naam kom je meer tegen via diverse media. Meer info over de raad van bestuur kan je hier vinden.
@plasschaert

We onderzoeken momenteel wat er aan de hand is. Zodra we meer weten laten we een reactie achter in dit topic. De naam die je genoemd hebt mag blijven staan wat ons betreft. Jeroen de Haas is voorzitter van de Raad van Bestuur, zijn naam kom je meer tegen via diverse media. Meer info over de raad van bestuur kan je hier vinden.

Hoi Folkert,

Bedankt voor de terugkoppeling.
Ook qua naam, die uitzondering kende ik niet!
Reputatie 4
Badge
Wel eigenlijk een bijzondere uitzondering toch. Wat zijn de gedachten daar achter.
Maar altijd handig om te weten.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Volgens de huisregels mogen Eneco medewerkers niet bij naam genoemd worden, het volstaat bijvoorbeeld dat je aangeeft dat je een medewerker hebt gesproken van de klantenservice. Wanneer dit wel gebeurt, verwijderen we deze om de privacy te beschermen van onze collega’s. In dit geval gaat het om de voorzitter van de Raad van Bestuur. Het is algemeen bekend door wie die positie bekleed wordt. Daarnaast is de context waarin hier gesproken wordt niet schadelijk voor een van onze collega’s. Vandaar een kleine uitzondering op de huisregels.

Graag breng ik de discussie terug op het onderwerp waar het oorspronkelijk over ging: het downloaden van de verbruiksgegevens in Mijn Eneco. Momenteel zijn wij aan het onderzoeken waarom dit voor sommige klanten niet naar behoren werkt. Zodra hier meer over bekend is, koppelen wij dat in dit topic terug.
Hoi Folkert,

Duidelijk deze uitzondering.

Maar we zijn uiteraard meer nieuwsgierig wat je onderzoek oplevert qua downloaden gegevens van Mijn Eneco!
Daar is @plasschaert naar gebaat!

Reageer