Prima nieuw contract met cashback - Maar geen bevestiging? | Eneco Community
beantwoord

Prima nieuw contract met cashback - Maar geen bevestiging?

• 15 maart 2019
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Beste Forumleden,

Ik heb vanmiddag een contract afgesloten waar ik behoorlijk tevreden mee ben.
Een vriendelijke medewerker heeft wat extraatjes erbij gedaan om de klant tegemoet te komen.

Zo ook een cashback aanbieding. Dit bedrag zou binnen 6 weken of bij de eerstvolgende jaarnota worden verrekend. Dit klinkt heel goed, echter lees ik hier op het forum vaak dat er op het moment dat het moet gebeuren nog al eens wat mis gaat.

Ik heb net gekeken, maar behalve een bevestiging van het nieuwe contract en de bevestiging van de gratis stukjes zon wordt er nergens gesproken over een bevestiging van de cashback.

Mijn vraag: Hoort er bij een cashback aanbod een bevestiging via email?
of is dit alleen op goed vertrouwen en de interne notities?

Ik hoor het graag van de moderators of behulpzame forumleden.

Mvg,
Wesley
icon

Beste antwoord door Brandje 15 maart 2019, 17:04

Hoi Wesley,

Uiteraard gaat er weleens iets fout, maar neem van mij maar aan, vele malen gaat de cashback uitkering prima! Spreek uit eigen ervaring.

Op je contract vind je de cashback niet terug omdat dit in een separaat systeem wordt bijgehouden. Uiteraard kan je altijd, mocht het toch mis gaan, een beroep doen op de voicelog.

Ik zou gewoon de 6 weken even afwachten en je ziet de credits gewoon binnen komen en je ziet ze ook in de App Mijn Eneco staan, als negatieve nota’s.
Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi Wesley,

Uiteraard gaat er weleens iets fout, maar neem van mij maar aan, vele malen gaat de cashback uitkering prima! Spreek uit eigen ervaring.

Op je contract vind je de cashback niet terug omdat dit in een separaat systeem wordt bijgehouden. Uiteraard kan je altijd, mocht het toch mis gaan, een beroep doen op de voicelog.

Ik zou gewoon de 6 weken even afwachten en je ziet de credits gewoon binnen komen en je ziet ze ook in de App Mijn Eneco staan, als negatieve nota’s.
Reputatie 2
Badge +2
Brandje,

Bedankt voor de snelle reactie!

Ja ik geloof ook echt wel dat het bijna altijd goed gaat. Ging meer een beetje om het gevoel dat alles goed verwerkt is. Een bevestiging via de email geeft wat zekerheid.

Maar inderdaad de voicelog kan in het uiterste geval ook helpen.
En deze forumpost zal ook wel wat waard zijn in het ergste geval😋.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Eneco_gebruiker,

Leuk om te lezen dat je zo'n goed contract hebt afgesloten en maak je inderdaad geen zorgen; op een Community lees je vaak de situaties terug waarin het mis gaat, niet de goede!

Overigens is het voor ons een kleine moeite om na te kijken of de cashback inderdaad juist is aangevraagd. Vermeld je daarvoor je klantnummer in je profiel?

Groet, Denise

Reageer