Oude jaarnota's EON | Eneco Community
vraag

Oude jaarnota's EON

Ik wil graag mijn jaarnota's van 2016 en 2017 van EON inzien. Kunt u die e-mailen?

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @M. Proost,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag en welkom op dit forum.

Ik heb de afrekeningen per e-mail naar je verstuurd.
Beste,

Ik kan niet vinden waar ik mijn oude facturen en jaaroverzichten kan vinden van E-ON.
De E-ON website is niet meer beschikbaar, en in mijn Eneco website staan ze niet.

Zou het mogelijk zijn dat mijn oude E-ON facturen in de nieuwe Eneco webportal komen.
Mocht dit helaas niet mogelijk zijn, kunnen dan de facturen en jaaroverzichten aangedragen worden?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Arian
Precies wat ik ook wil weten. Ik wil mijn oude jaaroverzichten inkijken, maar kan het ook niet vinden als voormalig E-on klant. Kunnen ze toegestuurd worden?
Reputatie 7
Badge +4
Dag & @A.J.G. van den Broek & @Peerbolte ,

Met het verdwijnen van de 'Mijn E.ON' omgeving is er inderdaad geen mogelijkheid meer om oude E.ON-nota's in te zien. Het is ook niet mogelijk deze via de 'Mijn Eneco' omgeving inzichtelijk te maken, hierover zijn jullie tijdig geïnformeerd.

Gelukkig hebben wij nog wel de mogelijk om bepaalde nota's toe te sturen. Waar zijn jullie specifiek naar op zoek?

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen